کد خبر: 1216249
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
۱۰ بازیکن تیم فوتبال سپاهان در این فصل از رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شده اند.

جوان آنلاین: تیم فوتبال سپاهان این فصل در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و اکنون با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول و به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد.

به گزارش ایرنا، بازیکنان سپاهان در حالی که یک نیم فصل از رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر گذاشته‌اند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورده‌اند اما یک رکورد منفی را به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

شاگردان «ژوزه مورایس» در مجموع دیدارهای لیگ برتر و آسیا ۱۰ بار از داوران کارت قرمز دریافت کرده‌اند که از بین بازیکنان اخراجی، محمد دانشگر مدافع زردپوشان با اخراج در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خشن‌ترین بازیکن سپاهان محسوب می‌شود.

فرشاد احمدزاده، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رضا اسدی، محمد کریمی، ارشیا سرشوق و برایان دابو در لیگ برتر و محمد دانشگر، هادی محمدی و محمدجواد حسین نژاد در رقابت‌های آسیایی تاکنون کارت زرد دریافت کرده‌اند که با توجه به تغییر و تحولات بازیکنان، نیلسون جونیور و ارشیا سرشوق بازیکنانی هستند که اکنون در سپاهان حضور ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار