کد خبر: 1216207
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
فرمانده کل سپاه:
دشمنان جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که با تحریم‌ها و اقدامات شوم خود در تلاش‌اند تا مردم را نسبت به انقلاب و اهداف آن ناامید کنند، اما کشور در نقطه فتح قله‌های بزرگ قرار گرفته است

جوان آنلاین: دشمنان جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که با تحریم‌ها و اقدامات شوم خود در تلاش‌اند تا مردم را نسبت به انقلاب و اهداف آن ناامید کنند، اما کشور در نقطه فتح قله‌های بزرگ قرار گرفته است. 
به گزارش سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه در آیین افتتاح ساختمان فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مهندسی و سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر از نظر تاریخی از استان‌های پرافتخار و حماسه‌ساز کشور محسوب می‌شود که در تاریخ درخشان خود مقاومت‌های بسیاری را مقابل استعمارگران و بیگانگان ثبت کرده است. 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر را از میدان‌های نبرد مستقیم با دشمنان دانست و اذعان کرد: استان بوشهر در عین حال یکی از موقعیت‌های جغرافیایی مهم و راهبردی کشور به شمار می‌رود. 
سرلشکر سلامی دستگیری و اسارت تفنگداران امریکایی در سال ۱۳۹۴ در خلیج فارس را اقدامی مقتدرانه و حماسی در تاریخ مقاومت استان بوشهر دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران صاحب اراده است و با قدرت خود اقدامات شوم بسیاری از دشمنان را خنثی کرد. وی با بیان اینکه در دهه فجر شاهد حضور شکوهمند مردم ولایتمدار کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم اذعان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که با تحریم‌ها و اقدامات شوم خود در تلاش‌اند تا مردم را نسبت به انقلاب و اهداف آن ناامید کنند، اما مردم ولایتمدار کشور با همدلی و انسجام خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه انسجام و اقتدار ملی را به جهان نشان دادند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام زدند. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: تحمیل تحریم‌های گوناگون، خرابکاری در صنایع دفاعی و هسته‌ای، جنگ شناختی، ایجاد فتنه‌های داخلی، توسعه و حمایت از تکفیری‌ها، ترور مقامات و دانشمندان برخی از اقدامات شوم دشمنان در راستای جلوگیری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی است که تاکنون با رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری هیچ یک از آن‌ها به نتیجه نرسیده است. 
سلامی با بیان اینکه کشور در نقطه فتح قله‌های بزرگ قرار گرفته است خاطرنشان کرد: رشد و پیشرفت در مسائل اقتصادی، عمران، شهرسازی، خطوط انتقال، جاده‌ها، ریل‌ها، آباد شدن جزایر و روستاها، دستاورد‌های علمی و دفاعی مختلف ایران اسلامی را به فتح قله‌های بزرگ بسیار نزدیک کرده است. وی با بیان اینکه ایران نقشی کلیدی در منطقه دارد خاطرنشان کرد: دشمن توان حذف ایران را از معادلات منطقه‌ای و جهانی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار