کد خبر: 1216170
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
در حال حاضر ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار دهیم یا با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم

جوان آنلاین: در حال حاضر ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار دهیم یا با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. 
به گزارش فارس، جمعی از کارکنان دیوان محاسبات کشور همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام سجاد (ع) با حضور در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاورد‌های این نیرو بازدید کردند. 
سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن خیرمقدم به کارکنان دیوان محاسبات و تبریک اعیاد شعبانیه، توان دفاعی کشور در قیاس با زمان جنگ تحمیلی را فراتر از تصورات دانست و گفت: زمانی بود که توپ ما در جنگ با رژیم بعث تنها تا شعاع ۲۷کیلومتری را هدف می‌گرفت، اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که ارتش تروریستی امریکا در منطقه صراحتاً اعتراف می‌کند ما به دنبال درگیری با جمهوری اسلامی نیستیم، چون می‌داند که یارای مقاومت در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارد. 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حوزه‌های پدافندی، موشکی و پهپادی جزو قدرت‌های برتر در جهان هستیم، اذعان داشت: در حال حاضر ما می‌توانیم اهداف متحرک شناور را هدف قرار دهیم یا با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته غیرقابل رؤیت، عملیات شناسایی را در هر نقطه‌ای انجام دهیم. 
حاجی‌زاده کادرپروری و تربیت مدیران کارآمد را از مهم‌ترین الزامات در کشور دانست و تأکید کرد: مدیران کشور باید برای فعالیت اثربخش در شرایط تحریمی توجیه باشند.

برچسب ها: سپاه ، هوافضا ، حاجی زاده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار