کد خبر: 1215294
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم، اما بعد از گل سوم قطر ممکن بود حتی گل‌های چهارم یا پنجم را هم دریافت کنیم
ابراهیم قاسم‌پور

جوان آنلاین: شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم، اما بعد از گل سوم قطر ممکن بود حتی گل‌های چهارم یا پنجم را هم دریافت کنیم. مهاجمان وقتی نمی‌توانند از چند موقعیت خوب استفاده کنند، یعنی روز خوبی نداشتند. وقتی سه گل می‌خوریم و در آستانه دریافت دو یا سه گل دیگر هم قرار می‌گیریم، یعنی در خط دفاعی اشتباه داشتیم. منظور ما از این صحبت‌ها تخریب نیست و نقد منصفانه است. وقتی در دور گروهی مدافعان ما مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ چنین اشتباهاتی مرتکب می‌شوند، معلوم است که مقابل تیم باتجربه‌تر تنبیه می‌شویم. 
مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد. نظر شخصی من بدون تخریب و براساس انتقاد منصفانه این است که اگر ما مقابل قطر از بازیکنانی نظیر علی قلی‌زاده و مهدی قائدی استفاده می‌کردیم با توجه به دفاع کند قطر بهتر نتیجه می‌گرفتیم. هر کسی که مربی تیم‌ملی ایران باشد، بعید است که از بازیکنی نظیر مهدی طارمی استفاده نکند. 
با اینکه طارمی با تمام پتانسیل و توانش بازی کرد، اما این مسئله به ما کمکی نکرد، چراکه جای او درست انتخاب نشده بود. به جز یک نیمه در بازی امارات و نیمه دوم بازی ژاپن بازی خیلی خوبی ارائه ندادیم. باید بررسی شود چرا مقابل قطر استرس و اضطراب داشتیم و در کل مسابقات نوسان. برخورد‌ها در فوتبال ما طوری است که مدیر و مربی ترجیح می‌دهند به فکر حال و کوتاه‌مدت باشند. بعد از چنین نگاه‌هایی عملاً پشتوانه‌سازی ممکن نیست. شما به تیم فعلی ما نگاه کنید؛ با توجه به میانگین سنی خیلی از این بازیکنان عملاً نمی‌توانند در جام ملت‌ها و جام جهانی بعدی باشند، اما نمی‌خواهیم، نمی‌توانیم یا می‌ترسیم به بازیکنان جوان اعتماد کنیم. البته من به مربیان در این خصوص حق می‌دهم، چون برخورد‌ها نتیجه‌گرایانه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار