کد خبر: 1214913
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
رضامراد صحرایی:
وزیر آموزش و پرورش گفت: شکوفایی آینده هر جامعه به میزان منزلت معلمان است و هرچقدر شأن معلم بالاتر باشد، آینده درخشان‌تر برای دانش‌آموزان رقم خواهد خورد.

جوان آنلاین: رضامراد صحرایی عصر چهارشنبه در آیین اهدای جایزه معلم در سالن همایش‌های صدا و سیما اظهار داشت: ویژگی معلم، روشنگری و آگاهی بخشی است و با جهل و نادانی مبارزه می‌کند و ماموریت او ریشه‌کنی درد بی‌درمان بشر است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: معلمان شایسته بالاترین تکریم‌ها و تقدیر‌ها هستند و آینده کشور را معماری و هویت آینده را می‌سازند، بنابراین باید آن‌ها را تکریم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد که به صورت خودجوش و غیردولتی برگزار شده است و ادامه داد: شکوفایی آینده هر جامعه به میزان منزلت معلمان است و هرچقدر شان معلم بالاتر باشد، آینده درخشان‌تر خواهد بود.

شناسایی بیش از ۱۲ هزار نامزد در نخستین رویداد جایزه معلم

دبیر رویداد بین‌المللی جایزه معلم گفت: بیش از ۱۲ هزار نامزد رویداد جایزه معلم، در نخستین دوره شناسایی شدند که از بین این افراد، ۹۹ نفر از منتخبان از ۱۷ کشور دیگر بودند. برای شناسایی نقش آفرین‌ترین فرد نظام تعلیم و تربیت، یعنی معلم باید اقدامات زیادی صورت می‌گرفت، اکنون جایزه معلم رویدادی است که این معلمان نخبه را شناسایی کرده است.

محمد آزین اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار نامزد رویداد جایزه معلم، در اولین دوره شناسایی شدند که از بین این افراد، ۹۹ نفر در ۱۷ کشور بجز ایران، معلم بودند. همچنین بالغ بر ۸۰ هزار معرفی معلم صورت گرفت.

آزین گفت: این اختتامیه نقطه آغاز ما برای برداشتن گام‌های موثر دیگر خواهد بود. جایزه به جامعه نشان می‌دهد که آینده هر فرد در اختیار معلم است.

وی به موضوع فلسفه جایزه معلم اشاره کرد و گفت: جایزه معلم نه یک تقدیر سازمانی و نه یک ارزیابی حرفه‌ای است بلکه یک وجه رسانه‌ای دارد جایزه معلم یک حرکت اجتماعی است که در یک جایزه متبلور می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار