کد خبر: 1214620
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر ارشاد خبر داد
معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر ارشاد توضیحاتی درباره برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ارائه کرد.

جوان آنلاین: معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر ارشاد توضیحاتی درباره برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ارائه کرد.

فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در نشست خبری صبح امروز گفت: حدود ۶۰۰ رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کرده‌اند و فرآیند ثبت‌نام قطعی به‌زودی انجام می‌شود.

مهدی‌پور گفت: در جریان نمایشگاه رسانه‌های ایران از پنج چهره ملی رسانه‌ای و بیش از ۲۰ چهره پیشکسوت رسانه‌ای استانی تجلیل می‌شود.

مهدی‌پور ادامه داد: بعضی رویداد‌های فرهنگی در دوران کرونا مثل نمایشگاه مطبوعات متوقف شدند و پس از ۶ سال نمایشگاه مطبوعات با عنوان نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از توجه به گروه‌های تولید محتوا و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه و همچنین «انسان رسانه‌ها» و فعالان حوزه خبر در نمایشگاه امسال خبر داد.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بخش ویژه «غزه» هم در دستور کار نمایشگاه رسانه‌های ایران است که بر اساس آن نمایندگانی از رسانه‌های مختلف جهان حضور خواهند داشت. همچنین از تعدادی چهره رسانه‌ای خارجی با هدف آموزش برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

مهدی‌پور افزود: بخش دیگر نمایشگاه، رسانه‌های بین‌الملل است که با توجه به تحولات منطقه و طوفان‌الاقصی غرفه ویژه‌ای به این منظور در نظر گرفته شده است. رسانه‌های کشور‌های مختلفی مثل روسیه، قطر، ترکیه، لبنان، چین، کشورهای همسایه  و فعالان رسانه‌ای برخی کشور‌های اروپایی به ویژه کسانی که در جریان عملیات طوفان الاقصی فعال بوده‌اند، دعوت شده‌‌اند.

معاون امور رسانه‌ای وزارت ارشاد درباره برگزاری کارگاه‌های تخصصی در جریان نمایشگاه امسال هم چنین اظهار کرد: تعداد قابل توجهی نشست تخصصی با موضوع هوش مصنوعی، سواد رسانه، کتاب‌های رسانه‌ای، اقتصاد رسانه و انتقال تجارب روزنامه‌نگاری در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

قرار است نمایشگاه رسانه‌های ایران ۱۴۰۲ از ۲۹ بهمن ماه به مدت چهار روز در مصلی تهران برگزار شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار