کد خبر: 1213316
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

جوان آنلاین: سایت خبرآنلاین در مطلبی پیرامون رد صلاحیت حسن روحانی برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان، با تیتر «چرا مردم از روحانی ناراحت‌اند؟» نوشت که «ردصلاحیت‌ها چنان که پیش‌بینی می‌شد در میان مردم هیچ واکنشی نداشت. یعنی از آن بیست‌وچهار میلیونی که به حسن روحانی رأی دادند، هیچ‌کس ککش هم نگزید. چرا؟ آن ۲۴ میلیون نه امروز که خیلی زودتر از این حرف‌ها، یعنی درست چندماه پس از انتخاب روحانی در سال ۹۶ از او ناامید شدند و دریافتند از مردی که برگزیده‌اند کار چندان خاصی برنمی‌آید. هرچند بسیاری از آن‌ها اگر تاریخ به عقب برمی‌گشت باز هم به روحانی رأی می‌دادند چراکه فهمیده بودند سیاست عرصه تحقق آروز‌ها و آرمان‌های بلند نیست. چراکه می‌دانستند امکان دیگری پیش‌روی‌شان ندارند، اما به هر حال توقع‌شان از نماینده منتخب‌شان بیشتر از این حرف‌ها بود و حق هم با آن‌ها بود.»
خبرآنلاین گرچه تلاش می‌کند معذوریت‌هایی را برای عمل نکردن روحانی به وعده‌هایش بتراشد و بگوید که نگذاشتند کار کند، اما این بهانه‌ها چیزی را تغییر نمی‌دهد و به سبک همه بهانه تراشی‌های اصلاح‌طلبان است. روحانی چهار سال رئیس‌جمهور بود و اگر نمی‌گذاشتند کار کند، می‌توانست برای دور بعدی کاندیدا نشود یا حداقل سقف وعده‌های کذایی به مردم را کمی پایین بیاورد!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
0
0
به قولی مردم از اصولگرا و اصلاح طلب واععتدال گذشته اند و هیچ توجهی ندارند اگر اصلاح طلبان هم صدایی دارند به خاطر رانت قدرت است والا اگر در قدرت نبودند وضعشان از همهئبدتر بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار