کد خبر: 1213223
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
سخنگوی شورای وحدت، تصریح کرد: همان طور که توسط بزرگانی مانند شهید بهشتی حزب جمهوری اسلامی شکل گرفت و بسیار اثر گذار بود، شورای وحدت می تواند در آن جایگاه نقشی پدرانه را ایفا کند.

جوان آنلاین: منوچهر متکی دبیر هیأت اجرایی شورای وحدت در گردهمایی سراسری رؤسای این تشکل سیاسی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شورای وحدت، منادی وحدت در جامعه در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش فارس، وی در ادامه تصریح کرد: مقطع حساس کنونی و نزدیکی به انتخابات به نشست شورای وحدت اهمیت خاصی داده است که امیدوارم بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.

سخنگوی شورای وحدت، افزود: ۴۰ حزب تصمیم گرفتند و شورای وحدت را تاسیس کنند و امیدوارم این تشکل منادی وحدت در جامعه در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب باشد.

متکی اظهار کرد: انتظار ما این است که در تهران حد نصاب قابل قبولی از مشارکت را شاهد باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: در سه سال گذشته تقریبا دوره تثبیت شورای وحدت را طی کردیم و به عنوان یک مجموعه متعهد به نظام، ولایی، انقلابی و ارزشی برای نخبگان و جریان‌های سیاسی و نیز آرام آرام برای مردم شناخته می شود.

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به تشکیل حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب، اذعان داشت: همان طور که توسط بزرگانی مانند شهید بهشتی حزب جمهوری اسلامی شکل گرفت و بسیار اثر گذار بود، شورای وحدت می تواند در آن جایگاه نقشی پدرانه را ایفا کند.

متکی با اشاره به اولویت‌های شورای وحدت افزود: انتخابات، کار دوم ما در شورای وحدت است و کار اصلی، بررسی موضوعات مهم در حکمرانی است؛ در کشور مسائل و سر فصل‌های مهم در بخش‌های مختلف اعم از سیاست خارجی، فرهنگی و اقتصادی و … وجود دارد که البته در همه آن‌ها اجماع نداریم.

وی در ادامه گفت: در آمریکا جلسه می‌گذارند که در رابطه با ایران باید چه کنیم؛ از جمله دو سناریو برای مقابله با ایران مشخص کردند که یک سناریو، براندازی و دیگری تغییر رفتار ایران است. سیاست «چماق و هویج» آمریکا هم در واقع برای اجرای این دو سناریو است.

سخنگوی شورای وحدت، تصریح کرد: آمریکایی ها سیاست شان در قبال ایران تغییر نکرده و دشمنی هایشان همیشه ادامه دار بوده و ما باید در انتخابات پیش رو با مشارکت پرشور جواب دشمنان ایران را بدهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار