کد خبر: 1212951
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
سرمربی تیم ملی تاجیکستان پس از پیروزی مقابل امارات و رسیدن به جمع ۸ تیم پایانی آرزو کرد که با ایران در فینال روبه‌رو شود.

جوان آنلاین: پتر سگرت در نشست خبری پس از برتری مقابل امارات و صعود به یک چهارم جام ملت‌ها اظهار داشت: ابتدا بابت تمام اتفاقات امروز خوشحالم. بازی خیلی مهمی بود. هیچکس نمی‌داند تا کجا پیش می‌رویم. بازیکنان ما مانند اسب‌های سیاه هستند. یتیموف یکی از بهترین بازیکنان ما هست و امروز عالی بود. روز گذشته ما تمرین پنالتی کردیم و برای هر یک از ضربات برنامه ریزی داشتیم. برای هر لحظه از این بازی‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم. جنگیدیم و یک لحظه هم عقب ننشستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از فاکتورهای تیم ما داشتن بازیکنان خیلی خوب است. آنها فوق العاده هستند و باور لازم را دارند که می توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. ضمن اینکه می توانیم مراکش را برای خودمان یادآوری کنیم که مثل آنها خوب بودیم. باید از شرایط خوب مثل هتل بگوییم. همچنین کادرفنی تیمم که خیلی تلاش می کنند تا موفق شویم. باید بگویم هر اتفاقی در این تورنمنت مقدور هستم. ما اینجا هستیم و خوشحالیم که در جام ملت‌ها بازی کنیم.

این مربی آلمانی کروات‌الاصل درمورد شخصیت کاریزماتیک خودش گفت: من هیچ محدودیتی برای بازیکنان ندارم زیرا در هر بازی دوباره من را غافلگیر می کنند. در تیم‌های مختلفی در اروپا مربیگری کرده‌ام. ما باید با نهایت احترام تلاش کنیم تا به آنچه می خواهیم برسیم. اینها بخشی از شخصیت من است. رویای بعدی من این است که به دور بعدی برویم. امشب در تاجیکستان هیچکس نمی‌خوابد.

وی ادامه داد: گل تساوی امارات برای ما یک شوک بود اما بازیکنان ما خیلی سریع بلند شدند و این شخصیت آنها و دستیاران مرا نشان می‌دهد.

سگرت درمورد ماندن یا رفتن از تیم ملی تاجیکستان پس از پایان تورنمنت گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم. هر کس می تواند پیشنهاداتی را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در فینال با ایران، دیگر تیم فارسی زبان تورنمنت بازی کنند، توضیح داد: تیم ملی ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد. تیمی قدرتمند که بسیار خوب است. دوست داریم این آرزو برای بازی با ایران در فینال محقق شود اما هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار