کد خبر: 1212882
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
کلوپ در حوالی نیوکمپ
بارسا و ژاوی به آخر خط رسیده‌اند؛ این بهترین توصیف از شرایط اردوی کاتالان‌هاست
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: بارسا و ژاوی به آخر خط رسیده‌اند؛ این بهترین توصیف از شرایط اردوی کاتالان‌هاست. شکست سنگین ۵ بر ۳ مقابل ویارئال، آن‌هم در خانه را حتی متعصب‌ترین هواداران سرمربی جوان بارسا هم نتوانستند تحمل کنند تا حالا همه منتظر خداحافظی ژاوی باشند. خودش از پایان فصل صحبت کرده، اما خیلی‌ها می‌گویند همین حالا باید بروی!
بارسا با ژاوی ظرف ۱۵ روز گذشته سوپرجام، کوپا‌دل‌ری و لالیگا را از دست داده و همین مسئله باعث شده هواداران باشگاه در شبکه‌های اجتماعی این سؤال را مطرح کنند که چرا ژاوی همین امروز نمی‌رود. جالب اینکه ژاوی در مقابل تمام این نگرانی‌ها می‌گوید اگر بارسا در بازی‌های بعدی هم تحقیر و در لیگ قهرمانان حذف شود، آن‌وقت در خصوص جدایی در پایان فصل فکر خواهد کرد. در چنین اوضاعی باید گفت که همه منتظر هستند تا یکی پیدا شود و بارسا را از دست ژاوی نجات دهد. 
ژاوی بعد از شکست وحشتناک شنبه شب مقابل ویارئال در نیوکمپ گفت: «می‌خواهم اعلام کنم که ۳۰ ژوئن، آخرین روز کاری من به عنوان سرمربی بارسلونا خواهد بود. دیگر به مربیگری در این تیم ادامه نخواهم داد. این تصمیمی است که بعد از مشورت با رافا یوسته (یکی از مدیران باشگاه) اتخاذ کرده‌ام. وضعیت فعلی باشگاه طوری است که بدون شک نیاز به تغییر دارد و خودم به‌عنوان یک بارسایی این را درک می‌کنم.»
سرمربی بارسا ادامه داد: «من دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم. به نظرم باشگاه نیاز به تغییر دارد. به عنوان یک بارسایی و کسی که صلاح بازیکنان را می‌خواهد، فکر می‌کنم که این تغییر می‌تواند منجر به آن شود که آن‌ها بهتر خودشان را نشان دهند. ما این اواخر زیر فشار و تنش‌های بسیار بازی کرده‌ایم. به صلاح هیئت‌مدیره باشگاه هم هست که من بروم. در این مدت باقیمانده نهایت تلاشم را خواهم کرد تا اوضاع را تغییر دهم و این پیامی است که دوست دارم الان اعلام کنم.»
با وجود این باشگاه همچنان پشت ژاوی ایستاده است، به‌گونه‌ای که اعلام می‌کند ژاوی در بارسا می‌ماند. روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد منابعی از باشگاه بارسلونا تأیید کرده‌اند که ژاوی فصل آینده هم روی نیمکت بارسا خواهد بود و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. دیگر روزنامه کاتالونیایی، یعنی «اسپورت» هم گزارش داد، بازیکنان بارسلونا از تصمیم ژاوی شوکه و ناامید شده‌اند. «رادیو کاتالونیا» در این خصوص در گزارشی اعلام کرد، در صورتی که باشگاه بارسلونا با ژاوی قطع همکاری کند، نام یورگن کلوپ بیش از همه در ذهن تصمیم‌گیرندگان اصلی باشگاه برای جانشینی این مربی ۴۳ ساله قرار دارد. کلوپ اخیراً اعلام کرده که در پایان فصل به حضور ۹ ساله‌اش در لیورپول پایان خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار