کد خبر: 1212881
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
به امید چند بازی با «وی‌ای‌آر»
ما نیم‌فصل اول سختی‌هایی داشتیم، بچه‌ها اشتباهاتی کردند و فشار زیاد بود. در جام ملت‌ها داوری که در جام جهانی قضاوت کرده برای اخطارش به وی‌ای‌آر مراجعه کرد
فریدون حسن 

جوان آنلاین: «ما نیم‌فصل اول سختی‌هایی داشتیم، بچه‌ها اشتباهاتی کردند و فشار زیاد بود. در جام ملت‌ها داوری که در جام جهانی قضاوت کرده برای اخطارش به وی‌ای‌آر مراجعه کرد. این یک باگ بزرگی است که داریم. با توجه به دستگاهی که خریداری شده و داورانی که در حال گرفتن لایسنس هستند، به نظر می‌رسد تعدادی از بازی‌هایمان را در نیم‌فصل دوم با وی‌ای‌آر برگزار کنیم. حلقه گمشده خود من وی‌ای‌آر است و امیدواریم از فصل بعد همه بازی‌ها با این تکنولوژی  برگزار شود.»
این بخش‌هایی از حرف‌های خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی داوران است. حرف‌هایی که نشان می‌دهد جامعه داوری فوتبال با چه مدیرانی در سراشیبی سقوط به ورطه انحطاط قرار دارد. اینکه افشاریان به اشتباهات مهلک داوری در نیم‌فصل اول اشاره کند و با خیال راحت از کنار آن‌ها بگذرد اصلاً جای تعجب ندارد، چراکه او همین چند ماه پیش به تخلف بسیار بزرگ‌تر خانوادگی خود هم اشاره کرد و در رسانه ملی به آن خندید. بنابراین اصلاً نباید تعجب کرد که بابت این حجم از اشتباه داوری ناراحت و شرمسار نباشد و حتی عذرخواهی هم نکند. اما بخش جالب توجه حرف‌های رئیس کمیته داوران جایی است که «وی‌ای‌آر» را «حلقه گمشده» خود معرفی می‌کند! حالا سؤال اینجاست که جناب افشاریان کی و کجا حلقه خود را گم کرده که امروز مدعی است با آوردن یک دستگاه نصفه و نیمه که هنوز کسی آن را رؤیت هم نکرده این حلقه پیدا شده و او می‌تواند شب با خیال راحت سر را روی بالین بگذارد؟! 
البته افشاریان امیدوار است تعدادی از بازی‌های لیگ در نیم‌فصل دوم با «وی‌ای‌آر» برگزار شود، اما نمی‌گوید که منظورش از این سیستم همان سیستمی است که در دربی هم بود یا اینکه این‌بار متفاوت است و البته مثل تمام مدیران فوتبال او هم باز وعده فصل آینده را می‌دهد و امیدوار است تا با پیدا شدن «حلقه‌اش» از فصل آینده تمام بازی‌های باشگاهی با تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی برگزار شود. 
حالا باید منتظر ماند درست مثل همیشه، مثل تمام روزها، ماه‌ها و سال‌هایی که مدیرانی، چون افشاریان وعده درست شدن وضعیت فوتبال و داوری آن را دادند، اما هیچ اتفاقی رخ نداد. باید منتظر ماند و دید این‌بار ادعای آقایان به چه سرانجامی می‌رسد. آیا واقعاً همان چند دیداری که می‌گویند با وی‌ای‌آر «انجام می‌شود؟! منتظر می‌مانیم.

برچسب ها: افشاریان ، لیگ ، فوتبال
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار