کد خبر: 1212640
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
در راستای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و شهدای پایتخت با عنوان «روایت حماسه» در باغ کتاب تهران آغاز به کار کرد. 


جوان آنلاین: در راستای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و شهدای پایتخت با عنوان «روایت حماسه» در باغ کتاب تهران آغاز به کار کرد. 
جواد کلاته‌عربی، دبیر کمیته نشر و تألیف کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت در این خصوص گفت: در این نمایشگاه که از پنجم بهمن آغاز شده است و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت، بیش از هزار عنوان کتاب با موضوعات شهدا و دفاع مقدس از ناشران سراسر کشور تأمین شده است که تمامی کتاب‌ها با تخفیف ۵۰درصدی ارائه می‌شود. 
وی افزود: انتشارات ۲۷بعثت در چارچوب برگزاری کنگره شهدای پایتخت، آثار متفاوتی در رابطه با شهدای ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج منتشر کرده و در این نمایشگاه ۲۰اثر جدید علاوه بر عناوین قبلی به بازار کتاب معرفی شده است. 
 سردار حسن حسن‌زاده، دبیرکل کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت با بیان اینکه شهدای تهران شامل شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و سلامت هستند، خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها در خصوص شهدای ارتش، سپاه، ناجا و امنیت هستند. فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به رونمایی دو کتاب «عروج» در مورد شهید احمد متوسلیان و کتاب «ماه تمام» مربوط به شهید همت در این نمایشگاه یادآور شد: تاکنون هزارعنوان کتاب در کنگره ملی شهدا هدف‌گذاری کرده‌ایم و در نظر داریم تا زمان اجلاسیه ۲۰۰ عنوان از این کتاب‌ها رونمایی شود که تاکنون رونمایی از ۱۰۰ عنوان کتاب انجام شده است. در ضمن مراسم رونمایی آثار جدید کمیته نشر در روز دوشنبه، ۹بهمن ماه از ساعت ۱۰صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان لشکری، کشوری و استانی و همچنین فرهیختگان، نویسندگان و ناشران در باغ کتاب تهران انجام خواهد شد. 
این نمایشگاه تا دهم بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار