کد خبر: 1212471
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به قصاص یکی از متهمان اغتشاشات ۱۴۰۱
حکم قصاص محمد قبادلو قاتلی که در جریان اغتشاشات سال گذشته یکی از مأموران فراجا به نام فرید کرم‌پور را به شهادت رساند، صبح روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه اجرا شد. برخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند همیشه فضاسازی‌هایی را انجام و قبادلو را بی‌گناهی جلوه دادند که ظلمی در حق او شده است!

جوان آنلاین: حکم قصاص محمد قبادلو قاتلی که در جریان اغتشاشات سال گذشته یکی از مأموران فراجا به نام فرید کرم‌پور را به شهادت رساند، صبح روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه اجرا شد. برخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند همیشه فضاسازی‌هایی را انجام و قبادلو را بی‌گناهی جلوه دادند که ظلمی در حق او شده است! اما کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی بر حکم قصاص قبادلو تأکید کردند و آن را عین عدالت دانستند. به خصوص کاربران به جمله‌ای از قبادلو در دادگاه اشاره کردند که او گفته بود: «‏۱۰ مأمور دیگر هم بیایند آن‌ها را زیر خواهم کرد!.» در ادامه بخش‌هایی از نوشته‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


سلمان اسلامی:
قبادلو به قول همکار شهید کرم‌پور همه را درو کرد و مرتکب قتل شد، اما نه احساس پشیمانی داشت نه اظهار پشیمانی. ماهان صدرات راه را بست، ناامنی ایجاد کرد، باعث وحشت شد، اما رأفت اسلامی شامل حالش شد و از اعدام رهایی یافت. نظام از حق خودش می‌تواند بگذرد، اما از حق ولی دم نه!
آقای تحلیلگر:
محمد قبادلو سال گذشته جنایتی تکان‌دهنده را رقم زد. در تمام این یک‌سال کوشیدند خانواده مقتول و آه مادرش را سانسور و برایش مظلومیت گدایی کنند، امروز مجازات شد، اما وطن فروش‌های خارج‌نشین که عامل تحریکش بودند هنوز هستند و برای تحریک نفرات بعدی به جهت قراردادنشان دراین مسیر تلاش می‌کنند.
علی بیطرفان:
سؤال اینجاست که اگر زمان به عقب برمی‌گشت و محمد قبادلو می‌دانست که این اپوزیسیون چقدر پلید و حقیر هستن آیا باز هم دست به آدم‌کشی میزد؟
سیدامیرحسین هاشمی:
هیچ جای دنیا اعدام نمی‌کنند؟! ‏بله مثلاً در امریکا اگه به سمت پلیس حمله‌ور بشی، همونجا سر صحنه با ۱۲گلوله می‌کشنت! ‏بله هیچ‌جای دنیا مثل ایران نیست که یک جانی ۱۰ مأمور رو زیر بگیره و یک نفر رو شهید کنه و بعد از جنایت براش دادگاه رسمی برگزار کنند! ‏اینجا ایرانه! ‏‌#محمد_قبادلو
کاربری با نام «عیار»:
محمد قبادلو اعدام نشد، قصاص شد. قبادلو مثل هر قاتل دیگه‌ای که تو کشور وقتی کسی رو به قتل عمد می‌کشه و خانواده رضایت نمیدن، قصاص شد.
مصطفی:
توضیح اینکه قصاص محمد قبادلو به چه کیفیتی و مطابق قانون بوده به عهده قوه قضائیه است، اما در این میان وکلایی که طوری موضع می‌گیرند که انگار قبادلو مرتکب کاری نشده نفرت‌انگیز و مشمئزکننده است. اگر قبادلو حیوانی را زیر می‌گرفت این جماعت عصا قورت داده خاطرشان بیشتر جریحه‌دار می‌شد.
علی چاهخوزاده:
۱۰ مأمور دیگر هم بیایند آن‌ها را زیر خواهم کرد! این جمله بخشی از اعترافات محمد قبادلو است، قاتلی که سال گذشته در جریان شورش ز ز آ با ماشین به مأمورین یگان امداد حمله کرد و شهید کرم‌پور را به شهادت رساند، حال عده‌ای او را مظلوم خطاب می‌کنند قاتلی که از جنایت خود پشیمان نیست.
سیدمهدی:
به گفته خبرگزاری قوه‌قضائیه پرونده اعاده دادرسی محمد قبادلو دو بار رفته دیوان‌عالی و رد شده بوده، اونی هم که وکیلش منتشر کرده حکم قدیمی بوده. حالا فهمیدید بعضیا چطور به اسم عدالت کاسبی می‌کنند؟
امین موسوی:
پارسال این وقت‌ها براندازانی مثل دنیا دادرسان، محمد قبادلو‌ها رو شیر کردند، فکر کرده بودن بازی کامپیوتریه که انقدر بزنی تا تموم شوند! محمد قتل مرتکب شد، محمد امروز قصاص شد، در عوض دنیا اونور دنیا به هیچ جاش نیست، فکر قرارداد‌ها و کنسرتشه، فکر برنامه‌های شب عیده، فکر لایک‌های اینستاشه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار