کد خبر: 1212094
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
سارق معتاد که با کمک یک شهروند به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود بر اثر ضرب و جرح یکی از کارکنان به قتل رسید.
جلال مهرگان

جوان آنلاین: سارق معتاد که با کمک یک شهروند به کمپ ترک اعتیاد منتقل شده بود بر اثر ضرب و جرح یکی از کارکنان به قتل رسید.
به گزارش «جوان»، سردار علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل کارکنان یکی از بیمارستان‌های شرق تهران پلیس را از مرگ مشکوک مردی ۴۰ ساله باخبر کردند. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بیمارستان حاضر شدند و در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت مرد میانسال که فریدون نام داشت با کمک کارکنان یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد به بیمارستان منتقل شده و به دلیل وخامت حالش فوت کرده است. تن‌پیمایی جسد هم نشان داد مرد فوت شده با اصابت جسم سخت مصدوم شده است. بعد از آن بود که جسد به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتری در این باره صورت گرفت.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها، برادر فریدون مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: ما اهل شهری در جنوب کشور هستیم. چند ماه قبل بود که برادرم راهی تهران شد. از آن زمان خبری از او نداشتیم تا اینکه چند روز قبل مردی تماس گرفت و گفت که از یک کمپ ترک اعتیاد تماس می‌گیرد. او مدعی شد برادرم از مدتی قبل در آن کمپ بستری بوده و به دلیل عارضه قلبی که برایش ایجاد شده به بیمارستان منتقل شده و در آنجا فوت کرده است. او گفت برادرش در تهران تنها بود و نمی‌داند چه کسی او را به کمپ منتقل کرده است.
تحقیق از مدیرکمپ
بعد از به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه‌ای شد و مأموران پلیس از مدیر کمپ تحقیق کردند. او گفت که مدتی قبل مردی ناشناس فریدون را در‌حالی‌که آثار ضرب و جرح روی نقاط مختلف بدنش دیده می‌شد به کمپ منتقل کرد. آن مرد فریدون را با دست و پای بسته پشت موتورسیکلتش انداخته و به کمپ آورده بود. موتورسوار گفته بود فریدون گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده و او هم توانسته او را دنبال و گرفتارش کند. او وقتی فهمیده بود فریدون به خاطر اعتیاد سرقت می‌کند از سر خیرخواهی او را به کمپ رسانده بود.
بازجویی از موتورسوار
بعد از به دست آمدن این اطلاعات، مرد موتورسوار هم شناسایی شد و مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت فریدون گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده بود. بعد از سرقت هم توانسته بود او را دستگیر کند، اما وقتی متوجه شده که فریدون به مصرف مواد اعتیاد دارد او را به کمپ منتقل کرده بود. موتورسوار ادعای مسئولان کمپ را که مدعی شده بودند فریدون هنگام انتقال به کمپ دچار ضرب و جرح شده بود، انکار کرد و گفت هیچ آسیبی به او نرسانده بود.
تحقیقات برای شناسایی عامل حادثه این‌بار با بازجویی‌های جداگانه از هفت نفر از کارکنان کمپ ادامه پیدا کرد. همه آن‌ها در جریان تحقیقات گفتند که فریدون در مدت چهار روزی که در کمپ بستری بوده به شدت ناسازگاری می‌کرده و برای کارکنان کمپ ایجاد مزاحمت می‌کرد. آن‌ها گفتند فریدون خیلی بی‌نظم بود و به‌خاطر رفتار‌های بدش از سوی یکی از کارکنان کمپ مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود.
تحقیق از ضارب
بعد از به دست آمدن این اطلاعات، ضارب مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: وقتی فریدون وارد کمپ شد برای دیگران ایجاد زحمت می‌کرد. فریدون به هشدار‌های مسئولان کمپ توجه نمی‌کرد و مدام در کمپ خرابکاری می‌کرد.
متهم در شرح حادثه هم گفت: آن روز به خاطر رفتارهایش از دست او عصبانی شدم و فریدون را مورد ضرب و جرح قرار دادم که حالش بد شد. او را به بیمارستان منتقل کردیم. بعد هم متوجه شدیم که فوت شده است. سردار علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت ضارب و فردی که مقتول را به کمپ منتقل کرده‌اند در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار