کد خبر: 1212058
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
با حضور اقشار مختلف مردم
این مراسم علاوه بر میادین اصلی شهر تهران از جمله میدان‌های هفت‌تیر، راه آهن، تجریش، شهدا، انقلاب، آزادی، سپاه، بهارستان در مناطق مختلف شهری نیز برگزار شده است.

جوان آنلاین: در راستای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، یادواره میدانی شهدا در ۵۰ نقطه شهر تهران عصر دوشنبه چهارم بهمن‌ماه برگزار شد.
روح‌الله نوبخت معاونت فرهنگی سپاه تهران بزرگ و مسئول اجرایی این مراسم ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: این مراسم علاوه بر میادین اصلی شهر تهران از جمله میدان‌های هفت‌تیر، راه آهن، تجریش، شهدا، انقلاب، آزادی، سپاه، بهارستان در مناطق مختلف شهری نیز برگزار شده است.
وی با بیان اینکه به طور متوسط دو یا سه یادواره در هر منطقه برگزار شده است، تأکید کرد: هدف از این برنامه که به صورت همزمان در سراسری تهران برگزار شد، عطرآگین‌کردن شهر تهران با شمیم یاد و خاطره شهدا در شروع دهه شهدایی و کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت می‌باشد.
مسئول اجرایی این مراسم درخصوص برنامه‌های آن گفت: از جمله برنامه این یادواره‌ها اجرای گروه سرود، نمایش، مسابقات فرهنگی هنری، اجرای خوانند‌گان، سخنرانی، خاطره‌گویی از شهدا و مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت حضرت جوادالائمه و ایام ولادت حضرت امیرالمؤمنین بود. همچنین برپایی ایستگاه صلواتی شهدا در میادین اصلی و مرکزی تهران از جمله ولیعصر (عج)، ونک، تجریش، امام حسین (ع)، جهاد، فلسطین، انقلاب همراه با پخش سرود و نماهنگ را نیز در برنامه داشتیم.
همچنین همزمان با پخش اذان، نماز جماعت با حضور اقشار مختلف مردم و شرکت‌کنندگان در این میادین اقامه شد.
کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز شده و اجلاسیه‌های آن از دوم تا ۱۲ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار