کد خبر: 1211723
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد.

جوان آنلاین: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه حملات لفظی خود به دیگر نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، این بار سفیر سابق خود در سازمان ملل را از دم تیغ گذراند.

به گزارش فارس، ترامپ روز یکشنبه طی سخنرانی تبلیغاتی در ایالت «نیوهمپشایر»، که قرار است انتخابات درون‌حزبی آن برای تعیین نامزد نهایی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در روز سه‌شنبه برگزار شود، «نیکی هیلی» را یک جنگ‌طلب توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ترامپ که در زمان ریاست‌جمهوری خودش هیلی را به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل منصوب کرده بود، درباره او گفت: «ما جنگ‌طلبان را [از دولت] بیرون می‌اندازیم».

در حالی که ترامپ خود در زمان حضورش در کاخ سفید دستور انجام اقدامات تروریستی متعددی را در سراسر جهان صادر کرده بود، درباره هیلی مدعی شد: «ما کسانی را که همیشه می‌خواهند جنگ به‌راه بیاندازند، [از دولت] اخراج می‌کنیم. نیکی هم جزو آنهاست».

وی با ادعای اینکه هیلی از حمایت نیروهای طرفدار «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا برخوردار است، اظهار داشت: «[امثال نیکی می‌گویند که] بیاید همه افراد در همه جا را به قتل برسانیم و کلی پول برای تولیدکنندگان موشک جمع کنیم».

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این در روز جمعه، ایده انتخاب هیلی به عنوان جفت انتخاباتی خود را رد کرده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار