کد خبر: 1211068
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار کرد:
انتخابات دهمین دوره هیئت مدیره و بازرسان خانه‌ مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با مشارکت حدود 75 درصدی برگزار شد و اعضای جدید هیئت مدیره این موسسه با رای اعضا انتخاب شدند.


به گزارش خبرنگار ما، در این انتخابات که از ساعت 10 تا 13 امروز چهارشنبه 27 دی ماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار شد، «سید هادی فیاضی» و «فاطمه محمدزاده» به ترتیب با 189 و 150 رای به عنوان نماینده مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها در استان خراسان رضوی انتخاب شدند. در این بخش «حسین رفیعی» با 100 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.
در بخش نماینده خبرنگاران نیز «بنیامین یوسف زاده الوندی» با 205 رای، «سعید برند» با 143 رای و «جواد طاری بخش» با 124 رای به عنوان 3 نفر اول این بخش به هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی راه یافتند. «محمدعلی علی نژاد» و «محمد ظریف» به ترتیب با 114 و 103 رای به عنوان اعضای علی البدل بخش خبرنگاران انتخاب شدند.
در بخش سرپرستان نشریات سراسری نیز «مجتبی محمودی مهماندوست سفلی» با 163 رای به عنوان عضو اصلی و «نجمه فتح پور» با 133 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
در بخش نمایندگی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، «محمد جواد رنجبر» با 172 رای به عنوان عضو اصلی و «مجتبی نوریان» با 137 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
همچنین در بخش انتخاب بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی، «سید حبیب قاآنی بامی» و  «سید جواد اشکذری نداف» به ترتیب با 129 و 127 رای به عنوان بازرسان اصلی و «سید هادی مهدیان عارفی» با 119 رای به عنوان بازرس علی البدل خانه مطبوعات خراسان رضوی حائز اکثریت آرای این دوره از انتخابات بودند.
اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی برای مدت سه سال و بازرسان برای یک سال انتخاب شدند.
در این انتخابات که به صورت الکترونیکی انجام شد، 36 کاندیدا در نقش های مدیرمسئول و صاحب امتیاز، خبرنگار، نماینده سرپرستان روزنامه های سراسری، نماینده خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و بازرسان کاندیدا شدند.
در این انتخابات از 470 عضو اصلی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی،  352 نفر معادل حدود 75 درصد اعضا مشارکت داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار