کد خبر: 1210894
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
هر وقت قدر موقعیت‌ها را ندانیم و فرصت‌ها را بسوزانیم، گل دریافت می‌کنیم. بچه‌ها قدر موقعیت‌ها را ندانستند، به‌طوری‌که در نیمه دوم چهار موقعیت تک‌به‌تک را از دست دادیم و در نهایت با اختلاف دو گل شکست خوردیم! درحالی‌که اگر آن موقعیت‌ها را از دست نداده بودیم، نتیجه چیز دیگری بود
شمیم رضوان

برخلاف دو بازی نخست، دیدار با کره‌جنوبی با برتری هندبالیست‌های ایران همراه نبود. شاگردان رحیمی‌زاده که نیوزیلند و چین را مقتدرانه کنار زده بودند با شکست ۲۶ بر ۲۴ برابر کره، حریف ژاپن شدند، آن‌هم در شرایطی که نیمه نخست بازی کاملاً دست ایران بود، اما دست‌آخر این کره بود که به عنوان تیم برنده از میدان خارج شد تا ایران به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود، چراکه همانطور که سرمربی تیم نیز بدان اشاره دارد، فرصت‌سوزی کردند: «بازی سختی بود. هم ما و هم کره‌جنوبی برای پیروزی و سرگروهی به میدان آمده بودیم. در دقایقی از بازی پیش بودیم و می‌توانستیم پیروز باشیم. هر وقت قدر موقعیت‌ها را ندانیم و فرصت‌ها را بسوزانیم، گل دریافت می‌کنیم. بچه‌ها قدر موقعیت‌ها را ندانستند، به‌طوری‌که در نیمه دوم چهار موقعیت تک‌به‌تک را از دست دادیم و در نهایت با اختلاف دو گل شکست خوردیم! درحالی‌که اگر آن موقعیت‌ها را از دست نداده بودیم، نتیجه چیز دیگری بود.»
سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران همچنین مدیریت دقایق پایانی بازی را لازمه کسب نتیجه می‌داند: «بچه‌ها باید قدر موقعیت‌ها را بدانند و در دقایق آخر بیشتر دقت کنند، چون دقایق پایانی نتیجه را تعیین می‌کند. اینکه شروع طوفانی داشته باشیم، ولی برتری و گل‌ها را حفظ نکنیم، منجر به باخت خواهد شد.» صعود به عنوان تیم دوم باعث شد شاگردان رحیمی‌زاده به تور ژاپن، صدرنشین گروه C بخورند. ژاپنی که سرمربی ایران تأکید دارد دیگر آن تیم سابق نیست: «ژاپن تیم بسیار خوبی است و دو سالی می‌شود از ژاپنی که قبلاً می‌شناختیم فاصله گرفته و خیلی خوب کار می‌کند و اخیراً هم جواز حضور در المپیک را کسب کرده و از روحیه خوبی برخوردار است. امیدوارم روز مسابقه با ژاپن روز بچه‌های ما باشد. بازیکنان ما پتانسیل پیروزی را دارند و حتی مقابل کره‌جنوبی هم می‌توانستیم پیروز شویم. زمانی تیمی قدرت بیشتری دارد و نتیجه واگذار می‌شود، اما گاهی بازی در اختیار ماست و در این زمان اگر شکست بخوریم اعصاب آدم خرد می‌شود. با بچه‌ها صحبت می‌کنیم و امیدوارم قدر موقعیت‌ها را بدانند تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار