کد خبر: 1210111
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، پرچم جلسات سنتی قرآن کریم آستان قدس رضوی به سيد محمد حسينی‌پور، برترین قاری قرآن کشور در سال 1402 اهدا شد.

اهدای این پرچم طی مراسمی با حضور حجت الاسلام مجيد رمضانی، امام جماعت مسجد جامع امام مهدی(عج) واقع در منطقه یک شهرداری تهران، سيد محمد حسينی‌پور، قاری راه يافته به مسابقات بين‌المللی قرآن كريم جمهوری اسلامی ايران و علیرضا کچوییان سر رابط کانون قرآن خدمت رضوی استان تهران برگزار شد و جلسه آموزش قرائت تدبر محور با تدريس آقای سيد محمد حسينی‌پور، قاری راه يافته به مسابقات بين‌المللی قرآن كريم جمهوری اسلامی ايران به عنوان جلسه قرآن كريم مورد حمايت مركز آموزش‌های قرآن كريم آستان قدس به ثبت رسيد.
سيد محمد حسینی‌پور متولد ۱۳۷۹ شهر دامغان است که با حضور در دوره آموزش و پرورش قاریان نوجوان قرآن کریم «اسوه» فعالیت قرآنی خود را آغاز کرد. او مقام اول مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جهان اسلام و نفر اول رشته قرائت تحقیق چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در کارنامه خود دارد .
علیرضا کچوییان سر رابط کانون قرآن خدمت رضوی استان تهران گفت: برای اولين بار در سطح منطقه یک تهران، جلسه آموزش قرائت تدبر محور با حضور سید محمد حسينی‌پور و زرنوشه فراهانی تشكيل شده است. ما آماده بسط و گسترش اين گفتمان آموزشی در سطح شهر تهران و ثبت جلسات سنتی قرآن کریم در شهر تهران و حمایت از این جلسات هستيم.
یکی از مأموریت‌های مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپایی جلسات سنتی خانگی قرآن است.مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با عنایت به نقش حمایتی و نظارتی خود از تمامی فعالیت‌های قرآنی اصیل و مردمی، بر آن است تا ضمن توجه به اصالت مردمی و خودجوش بودن جلسات آموزشی قرآن کریم، تلاش خود را به ارتقای جایگاه حقوقی جلسات و نیز اعطای تجهیزات و ملزومات آموزشی شایسته معطوف دارد و قوانین و راهکارهای لازم را به منظور تحقق این مسئله، پیگیری و دنبال کند. از این رو برنامه شناسایی، ساماندهی و حمایت از جلسات قرآن کریم رضوی را در دستور کار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار