کد خبر: 1209130
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
فرمانده جدید پلیس راهور فراجا:
فرماندهی کل انتظامی کشور هم او را فرمانده‌ای باتفکر و جهادی خواند. سردار حسینی فرمانده جدید پلیس راهور کشور هم با بیان اینکه مردم از ترافیک‌های سنگین ناراحتند، گفت: مردم بیش از سنگینی ترافیک از بی‌نظمی ترافیک گله‌مندند باید از کار‌های هیجانی پرهیز کنیم
غلامرضا مسکنی

جوان آنلاین: سردار سیدکمال هادیانفر، فرمانده سابق پلیس راهور فراجا دیروز در حالی سکان فرماندهی این پلیس را به جانشین خود تحویل داد که از سوی همکاران حاضرش در سالن به شدت مورد تشویق قرار گرفت. فرماندهی کل انتظامی کشور هم او را فرمانده‌ای باتفکر و جهادی خواند. سردار حسینی فرمانده جدید پلیس راهور کشور هم با بیان اینکه مردم از ترافیک‌های سنگین ناراحتند، گفت: مردم بیش از سنگینی ترافیک از بی‌نظمی ترافیک گله‌مندند باید از کار‌های هیجانی پرهیز کنیم.
پیش از ظهر دیروز، مراسم تودیع سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پشین پلیس راهور فراجا و معارفه سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس جدید راهور فراجا در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد.
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم با بیان اینکه حمل و نقل و ترافیک زیرساخت همه زیرساخت‌هاست و باید حساب و کتاب ما در این حوزه‌ها متفاوت باشد، گفت: ترافیک امروز در حوزه‌هایی که مردم با آن سروکار دارند یک حوزه پراهمیت برای مردم شده است. نداریم کسی را که در این حوزه ورودی نداشته و اهل مسیر نبوده و مخاطب ما نشده باشد.
فرمانده فراجا با تشکر و قدردانی از زحمات هادیانفر در طول دوران مسئولیتش ادامه داد: موفقیت سردار مرهون تلاش، فکر، اندیشه همت و روحیه جهادی است، البته در کنارش همکارانی همچون شما من با کمال خشوع و ادب و تواضع سر تعظیم به سمت شما و سردار هادیانفر فرود می‌آورم.
سردار رادان در ادامه برای سردار تیمور حسینی آرزوی موفقیت و برای سردار هادیانفر آرزوی سعادت کرد و افزود: قرار بود سردار هادیانفر فرماندهی قرارگاه تحلیل داده‌های فراجا را به عهده بگیرد، اما در بین راه وزیر محترم راه تماس گرفت و خواست سردار در وزارت راه به مردم خدمت کند و در آنجا منشأ خیر باشد.

طلب حلالیت
سردار سفیدپوش فراجا که از سال ۹۸ تا دیروز سکان پلیس راهنمایی و رانندگی کشور را به عهده داشت با تلاش و استفاده از تجربیاتش میراث ارزنده‌ای در حوزه هوشمند‌سازی پلیس راهور و کمک به تحقق دولت الکترونیک بر جای گذاشت. کاربران حوزه ترافیک با توجه به گستردگی که همه مردم را دربر می‌گیرد فارغ از طرح‌های نویی که او در پلیس راهنمایی و رانندگی آن‌ها را عملی کرد و باعث تسهیل در خدمت‌رسانی در این حوزه به مردم شد، او را به خاطر انتقاد تند و صریحش از تولید خودرو‌های بی‌کیفیتی می‌شناسند که هر ساله جان نزدیک به ۲۰ هزار نفر را می‌گیرد.
قبل از سخنان فرمانده فراجا، سردار سیدکمال هادیانفر برای خداحافظی و ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد دوران مسئولیتش در جایگاه حاضر شد. سالن همایش‌های نورالرضا مملو از جمعیت بود و تعداد زیادی هم از فرماندهان لشکری و مقامات کشوری حضور داشتند. همه به احترامش از جا بلند شدند و او را تشویق کردند. تشویق و صدای کف زدن پرسنل راهور و میهمان‌ها دقایقی طول کشید و سردار هادیانفر هم به رسم ادب و قدردانی به همه تعظیم کرد. مردی که در سخنوری در حوزه کاری خود زبانزد همه فرماندهان بود. در حالی که بغض راه گلویش را گرفته بود ابتدا بابت تمامی کم و کاستی‌های دوران خدمتش از مردم و پرسنل تحت امرش عذرخواهی و طلب حلالیت کرد و گفت که هر انتقادی در طول دوره مسئولیتش به سازمان‌ها و تولیدکنندگان خودرو داشته، صرفاً از روی دغدغه‌هایی بوده که برای حفظ جان مردم و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته و هیچ نفع شخصی در کار نبوده است.
او گفت که افتخار خدمت در نظام اسلامی برایش افتخار و توفیق بزرگی بوده که در شرایط سخت اقتصادی در کنار همکارانش در ۲۹۷ هزار کیلومتر از راه‌ها و هزار و ۴۴۰ شهر کشور پای کار بوده است.
وی اصلی‌ترین دغدغه‌اش را در طول دوران مسئولیتش موضوع تلفات جانی در تصادفات خواند و گفت: خدا شاهد است اگر در مورد راه یا خودرو‌های بی‌کیفیت حرفی زدیم، همه و همه به‌خاطر این دغدغه بود تا بتوانیم آمار تصادفات و جانباختگان و مصدومان ناشی از آن را کاهش دهیم.
وی ارائه سالانه ۱۵۰ میلیون خدمت ترافیکی، احداث و تکمیل ۲۹۰ ساختمان پلیس راهور و اجرای کروکی الکترونیکی، شماره‌گذاری در منزل و ارائه گواهینامه آسان یک روزه موتورسیکلت به عنوان بخشی دیگر از اقدامات خود در پلیس راهور یاد کرد و گفت: حذف دفاتر اسناد رسمی از فرآیند خرید و فروش خودرو، ارائه ۵۰ درصد کل خدمات پلیس از سوی راهور با ارائه ۷۰ میلیون خدمت، اجرای طرح ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی از جمله اقدامات انجام شده در این دوره بود.

مردم از ترافیک‌های سنگین گله‌مندند
سردار سیدتیمور حسینی هم در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید پلیس راهور گفت: در طول سال‌های طولانی خدمتم از یک افسر پلیس‌راه تا مأمور تصادفات مشکلات را با تمام وجود لمس کردم، از این‌رو معتقدم که باید از کار‌های هیجانی پرهیز کنیم.
وی با بیان اینکه مردم امروز از ترافیک‌های سنگین ناراحتند و آزار می‌بینند، گفت: مردم بیش از سنگینی ترافیک از بی‌نظمی ترافیک گله‌مندند و ما باید با تمام توان برای نظم دادن به ترافیک اقدام کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار