کد خبر: 1209113
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
مصطفی راغب خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان:
من خواننده‌ای هستم که از سنتی شروع کردم و هواداران من در اوایل که در جریان نبودند، فکر می‌کردند من نقش بازی می‌کنم، ولی هیچ‌وقت ترس از دست دادن فالوور (دنبال‌کننده) نداشتم
مصطفی محمدی

جوان آنلاین: خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: معتقدم امام‌حسین (ع) برکت می‌دهد و همه کسانی که با ما همفکر و هم‌عقیده‌اند، همدیگر را پیدا می‌کنیم. اتمسفر ما یکی است و حتی طرفداران عزیزم مرا اینگونه قبول کردند و اگر جایگاهی دارم، به خاطر همین عقایدم است.
به گزارش «جوان»، مصطفی راغب خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان روز گذشته در همایش معنوی نشان ارادت که به همت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در سالن الغدیر وزارت کشور برگزار شد، پس از عرض ارادت به محضر سیدالشهدا (ع) گفت: افتخار می‌کنم که سر سفره امام‌حسین (ع) بزرگ شدم. اگر مردم هم در وهله اول احترامی به ما می‌گذارند، فقط به خاطر دستگاه امام‌حسین (ع) و اهل‌بیت است و چه عزتی بالاتر از اینکه هر سال ۱۰ روز ماه محرم در هیئت‌های یزد صدایم وقف امام‌حسین (ع) است.
راغب در پاسخ به اینکه دنبال‌کننده‌هایش در فضای مجازی چه واکنشی نشان می‌دهند، تأکید کرد: من خواننده‌ای هستم که از سنتی شروع کردم و هواداران من در اوایل که در جریان نبودند، فکر می‌کردند من نقش بازی می‌کنم، ولی هیچ‌وقت ترس از دست دادن فالوور (دنبال‌کننده) نداشتم. چون معتقدم امام‌حسین (ع) برکت می‌دهد و همه کسانی که با ما همفکر و هم عقیده‌اند، همدیگر را پیدا می‌کنیم. اتمسفر ما یکی است و حتی طرفداران عزیزم مرا اینگونه قبول کردند. در ماه محرم از عزاداری‌های یزد با افتخار استوری (داستانواره)‌های مناسبتی می‌گذاشتم، برخی افراد در اوایل واکنش نشان می‌دادند، ولی عقیده من برای خودم با ارزش است و اگر جایگاهی دارم، به خاطر همین عقایدم است.
وی از سختی‌های کار خود گفت و ادامه داد:، چون هنرمند با احساس سر و کار دارد، شاید کار من هم به گونه‌ای است که همیشه لبه پرتگاه حرکت می‌کنم. با وجود این همه طرفدار و هوادار با تفکرات و پوشش‌های مختلف تنها چیزی که می‌تواند ما را حفظ کند، همین عقایدمان است و محور این عقاید امام‌حسین (ع) است. راغب در ادامه اظهار داشت: امسال یک کنسرت عاشورایی به نام چهارپایه عشق به مدت ۱۰ شب در برج میلاد برگزار کردیم. خیلی سخت بود. چون برخی گارد می‌گرفتند، ولی من به عنوان خواننده باید کاری برای امام‌حسین (ع) در وادی خوانندگی انجام دهم؛ همانگونه که یک خطاط و استاد نقاشی در این وادی فعالیت می‌کند. ما می‌توانیم با کار‌هایی جوانان را با نام اهل بیت (ع) و امام‌حسین آشنا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار