کد خبر: 1209102
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
گله و شکایت تمام نشدنی قهرمان پرتاب دیسک
ورزشکاران کشور‌های دیگر اسپانسر دارند، اما اینجا کسی اسپانسر من نشده و قرارداد باشگاه‌ها هم خیلی کم است، به‌گونه‌ای‌که امسال ۱۲۰ میلیون قرارداد بستم. امیدوارم برایم اسپانسر پیدا کنند یا بورسیه المپیک شوم
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: کمتر کسی فکر می‌کرد که قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو بعد از بازگشت به کشور با این همه حاشیه روبه‌رو شود. حسین رسولی به دلیل برخی اعتراض‌های خود بعد از بازی‌های آسیایی از حضور در اولین اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد. موضوعی که سروصدای زیادی به راه انداخت، اما در نهایت با برگزاری جلسه میان او و سرپرست فدراسیون دوومیدانی حل و فصل شد. با این حال با گذشت حدود یک ماه از این ماجرا ظاهراً هنوز مشکلات پابرجاست و قهرمان پرتاب دیسک ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس شرایط عجیب و غریبی دارد.
رسولی می‌گوید: «ورزشکاران کشور‌های دیگر اسپانسر دارند، اما اینجا کسی اسپانسر من نشده و قرارداد باشگاه‌ها هم خیلی کم است، به‌گونه‌ای‌که امسال ۱۲۰ میلیون قرارداد بستم. امیدوارم برایم اسپانسر پیدا کنند یا بورسیه المپیک شوم. خسروی‌وفا قول‌هایی به من داده که امیدوارم هرچه سریع‌تر انجام شود، چون دیگر فرصتی تا المپیک باقی نمانده است.» وی درخصوص جلسه با مسئولان فدراسیون دوومیدانی هم عنوان می‌کند: «قرار شد مشکلات را حل کنند. منتظر برنامه‌های جدید هستم، چون باید برنامه مسابقات و اردو‌ها را مشخص کنیم. گفتم در داخل سالن هم دایره بزنند که زمستان آنجا پرتاب کنم. با اینکه قبول کردند، اما هنوز کاری انجام نداده‌اند. به همین دلیل باید به منطقه گرمسیر برویم و شاید کیش را پیشنهاد کنم. الان هم در هتل هستم، چون خوابگاه آفتاب انقلاب شرایط خوبی ندارد و در حال ساخت‌وساز است.»
برگزاری اردوی برون‌مرزی با توجه به شرایط موجود پیست‌های دوومیدانی کشور و کمبود امکانات اصلی‌ترین خواسته حسین رسولی است. او می‌گوید: «قصد دارم یک ماه در اردوی خارجی باشم و در چند مسابقه هم شرکت کنم. پیگیرم و مسابقات را مشخص می‌کنیم تا به فدراسیون اطلاع بدهیم تا تصمیم‌گیری کنند. مربی من هادی سپهرزاد در این‌باره با فدراسیون صحبت کرده و نظرشان هم مثبت است. از طرفی خسروی‌وفا گفته کمیته ملی المپیک بابت اردو‌های خارجی و مسابقاتی که اعزام می‌شویم به فدراسیون پول می‌دهد. زور فدراسیون به‌تن‌هایی نمی‌رسد. تنها مدال‌آور طلایی دوومیدانی در بازی‌های آسیایی بودم. حدادی هم خداحافظی کرده و بیشترین امید فدراسیون به من است. بدون هیچ حمایتی طلای بازی‌ها را گرفتم و الان انتظار دارم شرایطی را فراهم کنند که حداقل این دغدغه را نداشته باشم که چه زمانی شرایط اردو و خوابگاهم مشخص می‌شود.»
رسولی در پایان می‌افزاید: «خیلی امیدوار به حفظ سهمیه هستم. البته هدف ما تنها کسب سهمیه نیست، بلکه به رقابت در فینال المپیک هم فکر می‌کنم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار