کد خبر: 1208405
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد
پشت صحنه حادثه کرمان سازمان‌های موساد و سیا هستند و قطعاً این جنایات از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.

جوان آنلاین: پشت صحنه حادثه کرمان سازمان‌های موساد و سیا هستند و قطعاً این جنایات از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهید «سردار قاسم‌ سلیمانی» و شهدای مقاومت، هجدهمین سالگرد شهادت «حاج احمد کاظمی»، بزرگداشت شهید «سیدرضی موسوی» و شهدای حادثه تروریستی کرمان در گلستان شهدای اصفهان، با محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: این روز‌ها شاهد حوادثی هستیم که با تأمل در آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید این حوادث به صورت یک سلسله و در یک راستاست. وی ادامه داد: حادثه ددمنشانه چهارشنبه که به شهادت قریب ۱۰۰ نفر از هموطنان و مجروحیت ده‌ها نفر منجر شد، حمله تروریستی «صالح العاروری»، ترور شهید «سیدرضی موسوی»، ترور دو تن از سرداران سپاه در سوریه و قتل‌عام و وحشی‌گری رژیم کودک‌کش در غزه و کرانه باختری بیانگر موضوعی است که همه دلسوختگان جامعه بشری و همه اندیشمندان را به تأمل وامی‌دارد. سردار سلیمانی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، شکل‌گیری حزب‌الله لبنان و سایر هسته‌های مقاومت را به همراه داشت تا جایی که امروز مردم مظلوم غزه با دست خالی به مقاومت ایستاده‌اند و این مقاومت حقیقتی شبیه افسانه است، زیرا کسانی که ادعای برتری قدرت در جهان را دارند، نتوانستند در برابر این ملت با دست خالی پیروز شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز رژیم کودک‌کشی که با هدف نابودی حماس وارد غزه شده بود، وقتی دید رسیدن به این هدف خیالی خام است، اعلام می‌کند نیرو‌های خود را از غزه خارج می‌کند و به ضربات هدفمند روی خواهد آورد، بنابراین شاهد ترور‌ها و شهادت سیدرضی، صالح العاروری و امثال ایشان هستیم. سردار سلیمانی تصریح کرد: پشت صحنه حادثه کرمان سازمان‌های موساد و سیا هستند و قطعاً این جنایات از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
وی افزود: اشغالگران نمی‌توانند این بحران را مدیریت کنند و قطعاً خون مطهر شهدای کرمان صفحات درخشان را برای ملت ایران رقم خواهد زد. امروز حتی در کشور‌های غربی نیز شاهد تجمعات گسترده علیه رژیم‌صهیونسیتی هستیم و انزجار از رژیم‌صهیونیستی جهانی شده و این به برکت خون شهداست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار