کد خبر: 1208166
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: پسر افغانی که متهم است زن پولدار عتیقه‌فروشی را در خانه‌اش در شمال تهران به قتل رسانده و به افغانستان فرار کرده‌است، در شهر مزارشریف به دام افتاد.
به گزارش «جوان»، اوایل اسفندماه سال گذشته، قاضی محمد مهدی براعه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل زن میانسالی در آپارتمان مجللش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی در یکی از خیابان‌های شمال تهران با جسد زن ۶۰ ساله‌ای به نام گوهر زیرمیز ناهار‌خوری بزرگی روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت دو روز قبل بر اثر اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده‌است. بررسی‌ها نشان داد گوهر زن ثروتمند و عتیقه فروش است که در این آپارتمان تنها زندگی می‌کرده و تنها فرزندش هم خارج از کشور زندگی می‌کند.
مأموران پلیس در بررسی‌های محل حادثه با شمعدانی‌های خونی مواجه شدند که نشان می‌داد قاتل با همان شمعدانی به سر مقتول زده و بعد از حادثه هم سعی کرده لکه‌های خون را پاک کند. تیم جنایی در نخستین گام، مرد جوانی را که به عنوان مباشر کار‌های اداری او را انجام می‌داد، به عنوان مظنون بازداشت کردند، اما در تحقیقات مشخص شد وی بی‌گناه است و آزادش کردند.
در ادامه تحقیقات مأموران پلیس متوجه شدند دو مرد جوان افغان به نام‌های بصیر و مسعود برای نظافت به خانه زن ثروتمند رفت و آمد داشته‌اند. مأموران مسعود را بازداشت کردند، اما فهمیدند بصیر پس از حادثه از کشور خارج شده‌است. در حالی که تحقیقات نشان می‌داد مسعود در این حادثه بی‌گناه است، به مأموران پلیس خبر رسید اعضای خانواده مسعود در شهر مزار شریف بصیر را به اتهام قتل زن عتیقه‌فروش بازداشت کرده و تحویل پلیس آن کشور داده‌اند.
بدین ترتیب، بازپرس جنایی به مأموران اینترپل دستور داد با مکاتبه با پلیس افغانستان متهم را تحویل دهند و برای بازجویی به ایران منتقل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار