کد خبر: 1206240
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
بیانیه خانه کارگر درباره دادگاه منافقین
با تمام توصیفاتی که از شأن و منزلت کارگر و جایگاه خاص آن‌ها گفته شد، در برهه‌ای از دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران شاهد ترور مظلومانه و ناجوانمردانه این عزیزان به دست سازمان مجاهدین خلق یا به فرموده امام راحل، منافقین هستیم

جوان آنلاین: خانه کارگر با صدور بیانیه‌ای در حمایت از دادگاه منافقین تأکید کرد: منافقین عامل ترور ۱۲۰۰ کارگر بی‌گناه باید قاطعانه محاکمه شوند.
دربخشی از این بیانیه آمده است: با تمام توصیفاتی که از شأن و منزلت کارگر و جایگاه خاص آن‌ها گفته شد، در برهه‌ای از دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران شاهد ترور مظلومانه و ناجوانمردانه این عزیزان به دست سازمان مجاهدین خلق یا به فرموده امام راحل، منافقین هستیم.
کارگران زحمتکشی که بدون هیچ دلیلی و تنها به واسطه ظاهر انقلابی و طرفداری از حضرت امام خمینی (ره) مورد نفرت و کینه این گروهک تروریستی قرار گرفتند و به شکل وحشیانه‌ای به دست عوامل گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند. بر همین اساس طی دهه خونبار شصت، ۱۲۰۰ کارگر در اقصی نقاط کشور توسط منافقین به خاک و خون کشیده شدند و خون پاک آن‌ها تبدیل به سندی متقن علیه جنایت این گروهک گردید.
البته جنایت و خیانت منافقین علیه کارگران ایرانی فقط به ترور ختم نمی‌شود، منافقین حتی در مقطعی دست به فریب کارگران جویای کار کشورمان زده و آن‌ها را به بهانه کار در کشور‌های اروپایی به صورت غیرقانونی به مقر اشرف در عراق منتقل و با ضبط مدارک شناسایی این اشخاص آن‌ها را به اجبار تحت آموزش‌های نظامی و تروریستی و کار‌های اجباری قرار دادند و حتی برخی را که قصد فرار داشتند تحت شکنجه‌های شدیدی قرار دادند.
آنچه مسلم است مردم شهید پرور ایران اسلامی بر جنایات و خیانت‌های کم نظیر منافقین علی الخصوص در اوایل انقلاب آگاه هستند و طبق مستندات، کارگران تنها بخشی از ۱۷ هزار نفر از هموطن بیگناهی هستند که ضمن فعالیت در اصناف مختلف، مظلومانه به شهادت رسیده‌اند تا جایی که در میان شهدا از کودک سه ساله گرفته تا پیرمرد ۹۰ ساله نیز به چشم می‌خورد.
خانه کارگر، در بیانیه خود اضافه کرده است: به نمایندگی از خانواده‌های شهدای کارگر که از آسیب دیدگان اصلی اقدامات تروریستی منافقین هستند اعلام کنیم که این خانواده‌ها از دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و ریاست محترم این قوه انتظار دارند تا با بررسی کامل پرونده این جنایتکاران که به مثابه داعشی‌ها هستند و حتی گوی سبقت را در جنایت از آن‌ها ربوده‌اند، در جهت احقاق حق خون پاک عزیزانشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار