کد خبر: 1206114
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
معاون علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
بهروج از ثبت نام ۷۰۰ نفر لرستانی در دوره آموزشی پایه آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و گفت: این دوره یکی از کامل ترین دوره های آموزشی است.

به گزارش جوان از لرستان، ابراهیم بهروج، ظهر امروز در حاشیه گردهمایی دبیران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها تابعه لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «پایه آمران به معروف و ناهیان از منکر» از سوی ستاد کشور و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین گفت: این دوره آموزشی به صورت رایگان و مجازی برای عموم مردم در حال برگزاری است.

بهروج با بیان اینکه ثبت نام این دوره تا پایان سال۱۴۰۲ ادامه دارد، افزود: آموزش اصول اعتقادات، آشنایی با مبانی فریضتین، آشنایی با مبانی عفاف و حجاب، آشنایی با فریضتین در اندیشه امامین انقلاب، فریضتین در سیره ائمه، آشنایی با مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی با قانون و مباحث حقوقی فریضتین، از سرفصل‌‎های این دوره آموزشی است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان سال به سایت ستاد به آدرس www.setad-abm.ir مراجعه نمایند.

 نخستین جشنواره ملی «فرهنگی هنری معروف» در لرستان فعال شد

معاون علمی، مهندسی فرهنگی  ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی «فرهنگی هنری معروف» با شعار حکمرانی عادلانه و چشم انداز افق بین‌الملل، گفت: این جشنواره در محور و بخش های شامل فیلم، عکس، پویانمایی، هنر‌های تجسمی، هنر‌های آوایی، ادبیات و پژوهش، شعر و رسانه و فضای مجازی در حال برگزاری و دریافت آثار هنرمندان است.

بهروج همچنین از برگزاری  دو جشنواره فرهنگی هنری و رسانه ای شهید کشوری و شهید رسول زاده  شهدای امر به معروف و نهی از منکر در لرستان با همکاری سازمان زندان های استان خبر داد و از هنرمندان و اهالی رسانه خواست همچون دوره های قبل مشارکت پرشوری در این جشنواره ها داشته باشند .

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ونشست های علمی  در شهرستان های لرستان

وی با اشاره به استفاده دبیران ستاد های امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان های تابعه  از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای حمایت از طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی در عرصه های ۱۸ گانه امر به معروف و نهی از منکر حمایت می کند.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار