کد خبر: 1205825
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در قراردادی امضا و اثرانگشت من جعل شده و چون از اسم و نام من سوء‌استفاده شده از مسئولان باشگاه به مراجع قضایی شکایت کردم.

جوان آنلاین: علیرضا خانی شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به جعل امضا و اثر انگشت خود در سند مورد اختلاف باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: ۲۲ سال سابقه کاری در حوزه مالی دارم و به مقررات و قوانین واقف بوده و می‌دانم بسیاری از مسائل باید در باشگاه حل و فصل شود و به دنبال رسانه‌ای کردن این موضوع هم نبودم. اما اتفاقاتی رخ داده که باید در نهادهای قضایی بررسی تا شفاف‌سازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: وقتی قراردادی در هیئت مدیره مطرح و به تایید نشده، چطور می‌توان آن را به رسمیت شناخت. همان روز هم اعلام کردم قرارداد مربوطه خلاف قوانین است اما بعد از مدتی دیدم قرارداد امضا شده و مشخصات من روی آن است. به همین دلیل حق قانونی خود می‌دانم شکایتی را مطرح و آن پیگیری کنم.

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: اتفاق دیگری که رخ داد این است که بعد از شکایت من صورت جلسه‌ای به تاریخ ۲۷ تیرماه تنظیم شد که در آن من را به عنوان فردی غایب اعلام کرده و مواردی ذکر شده که چگونه می‌توان قراردادها را امضا کرد. اما همه صورت جلسات ما به ترتیب و شماره‌دار است و این سند جدید تاریخ هم ندارد.

خانی گفت: به هر حال این موضوع به صورت قضایی در حال بررسی است و منتظر هستیم تا شفاف سازی صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار