کد خبر: 1205161
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی بر استمرار حمایت دستگاه قضایی از تولید و صنعت تأکید کرد.
فریبا کیانی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در جریان سفر به حوزه قضایی فریمان و در دیدار با مسئولان و قضات این حوزه سخن می گفت با تشریح سیاستهای دستگاه قضایی گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه قضایی استان دفاع از حقوق عامه است و در این راستا حمایت از فعالیت های سالم و مولد اقتصادی در رأس توجهات همکاران ما در سراسر استان قرار دارد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به برخی نتایج حمایت های دستگاه قضایی از تولید و صنعت گفت: بحمدالله با حضور میدانی همکاران ما و همراهی بسیار خوب خود صنعتگران و تولید کنندگان مشکلات تعداد قابل توجهی از این بخش پیگیری و حل شده و از بیکاری کارگران زحمتکش جلوگیری به عمل آمده است.
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط رئیس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب فریمان گفت: یکی از مهمترین شهرک های صنعتی در این حوزه قضایی قرار گرفته و مطابق گزارش‌های اعلامی و با حضور میدانی قضات و مسئولان قضایی فریمان، با انجام بیش از 700 مورد بازدید؛ بیش از 220 مشکل در زمینه های مختلف از جمله تسهیلات، مسائل کار و کارگری، زیرساختی، مالیاتی و غیره حل شده است که جای تقدیر دارد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: تمام مسئولان مکلف به انجام صحیح وظایف قانونی خود هستند، دستگاه قضایی نیز مکلف به نظارت بر حُسن اجرای قانون توسط مدیران اجرایی و برخورد با مدیرانی است که تکالیف خود را به موقع انجام نمی دهند و بر همین اساس در گذشته نه چندان دور با 5 نفر از کارکنان یکی از ادارات به دلیل سوء استفاده از موقعیت شغلی و انجام تخلف برخورد صورت گرفته است.
گفتنی است در این سفر رئیس کل دادگستری استان و هیأت همراه از شهرک صنعتی کاویان نیز بازدید و با جمعی از صنعتگران و نیروهای خدوم کار دیدار و گفتگو کرده و دستورات لازم برای حل مسائل مطرح شده را نیز صادر نمود.
حجه الاسلام والمسلمین خلیلی در این دیدار ها گفت: نقش مدیران صنعتی در ایجاد محیطی امن و آرام برای کارگران بسیار مهم بوده و بدیهی است شرایط مطلوب، به تولید بهتر و بیشتر کمک خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هرچه اشتغال در جامعه بیشتر و با کیفیت بهتری انجام شود شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و بالتبع پیشگیری از وقوع جرائم و سالم سازی جامعه خواهیم بود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار