کد خبر: 1203946
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه:

جوان آنلاین: سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به نقش و جایگاه مهم و تأثیرگذار روابط عمومی سازمان‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تأکید کرد: روابط عمومی سپاه از پیش ران‌های اصلی مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن علیه سپاه است.
به گزارش سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در آیین تجلیل و تکریم مدیران و کارکنان فعال در عرصه انتخاب و معرفی معاونت روابط عمومی سپاه به عنوان معاونت برتر بین معاونت‌های تخصصی سازمان‌های نیرو‌های مسلح که با اهدای لوح تقدیر و تشویق سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به معاون روابط عمومی سپاه (سردار شریف) همراه بود، با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی آنان گفت: بی‌شک این دستاورد و موفقیت مرهون راهبری و حمایت‌های فرمانده کل و نماینده، ولی فقیه در سپاه و تلاش‌های صادقانه، هوشمندانه و هوشیارانه و در عین حال هنرمندانه و حرفه‌ای یکایک کارکنان و فعالان روابط عمومی سپاه در سراسر کشور بوده و مسئولیت همگان را در حال و آینده به ویژه در شرایط جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، سنگین‌تر می‌سازد. وی افزود: یکی از راهبرد‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی تصویرسازی وارونه، غلط و هدفمند از چهره و عملکرد سپاه و القای فاصله بین مردم به ویژه نسل جوان با این نهاد انقلابی و مردمی است که با ترفند‌ها و مستمسک‌های جعلی راهبری و به طور پیوسته دستور کار رسانه‌های وابسته به امپریالیسم رسانه‌ای قرار دارد.
سردار شریف ارائه تصویر واقعی، درست و دقیق از مواضع، عملکرد و کارکرد‌های سپاه در عرصه‌های مختلف را پادزهر سناریو‌های تخریبی رسانه‌ای دشمن قلمداد و با برشماری نقش و جایگاه روابط عمومی سپاه در این عرصه تصریح کرد: روابط عمومی از پیش ران‌های اصلی مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن علیه سپاه به ویژه در شرایط و مقطع حاضر که جنگ ترکیبی و شناختی دشمن با به کارگیری شیطنت آمیز تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های به ویژه در پی تحریف و قلب حقایق و واقعیت‌ها مربوط به این نهاد انقلابی و مردمی است، به شمار می‌رود.
سخنگوی سپاه فقدان نقشه جامع رسانه‌ای و ضعف هماهنگی‌ها و نقش آفرینی‌های مشترک و هم‌افزا بین روابط عمومی و متولیان امور رسانه‌ای در بخش‌های کشوری و لشکری را از جمله زمینه‌های بروز ناکارآمدی و عدم توفیق در عرصه رسانه و ارتباط با مردم و افکار عمومی توصیف و تأکید کرد: ابرار ناخرسندی، نارضایتی و گلایه های چند باره رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی از نحوه اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد‌ها و خلق پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف به افکار عمومی و جامعه مخاطب، لزوم بازنگری در رویکرد‌ها و رفتار‌ها با هوشمندسازی و حرفه‌ای‌سازی روند‌ها و فرایند‌های جریان اطلاع رسانی به عنوان یک مسئولیت خطیر و تکلیفی را اجتناب ناپذیر و فراروی مسئولان دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها قرار داده است و هرگونه کوتاهی در این زمینه جفا در حق رهبری و ملت ایران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار