کد خبر: 1203496
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
احمدیان در دیدار با نخست وزیر سوریه:

جوان آنلاین: محور مقاومت همان‌گونه که در سطوح سیاسی، دفاعی و امنیتی همکاری و هماهنگی‌های کم نظیری دارند، با توجه به بازار بزرگی که دارد، باید بتوانند در حوزه‌های اقتصادی نیز سطح همکاری‌های خود را گسترش دهند.
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیش از ظهر شنبه با حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه که به تهران سفر کرده دیدار و درباره مسائل دوجانبه و مهم‌ترین تحولات منطقه به ویژه اوضاع غزه با وی گفتگو کرد.
در این دیدار احمدیان، با اشاره به روابط دیرینه وگرم دو کشور، ابراز امیدواری کرد محور مقاومت همان‌گونه که در سطوح سیاسی، دفاعی و امنیتی همکاری و هماهنگی‌های کم نظیری دارند، با توجه به بازار بزرگی که در سطح کشور‌های جبهه مقاومت وجود دارد، بتوانند در حوزه‌های اقتصادی نیز سطح همکاری‌های خود را به نحو قابل قبولی ارتقا و گسترش دهند.
نماینده مقام معظم رهبری با بیان اینکه کشور دوست و برادر سوریه یکی از ارکان مهم جبهه مقاومت است که در افتخارات و اقتدارسازی برای این جبهه سهم بسزایی دارد گفت: روابط تهران دمشق از زمان رئیس جمهور فقید سوریه تاکنون به رغم فشار‌های نظام سلطه در سطح بسیار خوبی ادامه داشته و دو کشور با حمایت از یکدیگر در شرایط سخت دستاورد‌های درخشانی داشته‌اند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: امروز رژیم صهیونیستی با وجود حمایت‌های همه جانبه و حتی عملیاتی امریکا و به‌کارگیری تمام توان نظامی و اطلاعاتی خود به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته است. وی افزود: این نشان می‌دهد اگرامریکا در منطقه هم بماند قادر نیست سیاست‌های خود را عملی کند.
در این دیدار حسین عرنوس نخست وزیر سوریه نیز با تشکر و قدردانی همکاری و همراهی‌های ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران بر گسترش همکار‌های دو کشور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی تاکید کرد. وی گفت: در این سفر در بسیاری از حوزه‌های اقتصادی و تجاری به تفاهم‌های خوبی با مقامات ایرانی دست یافتیم که امید داریم سود آن نصیب مردم دو کشور شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار