کد خبر: 1202884
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
عضو کمیسیون برنامه وبودجه گفت: لایحه بودجه سال آینده در راستای رفع برخی ناترازی ها، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و تحقق عدالت اقتصادی تدوین شده است

جوان آنلاین: محمدرضا دشتی اردکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنا با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: لایحه‌ای که توسط دولت به مجلس ارائه شده است در راستای رفع برخی ناترازی ها، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و تحقق عدالت اقتصادی است.

وی اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه با تعامل مجلس و دولت احکام خوبی تصویب شد که انشاالله شورای نگهبان هم بزودی آن را تایید کند تا بتوانیم لایحه بودجه را نیز براساس احکام قانون برنامه تصویب و اجرایی کنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس بیان کرد: رئیس جمهور در سخنانش در هنگام تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس براین تاکید کرد که در این بودجه تلاش شده است ناترازی‌ها در حوزه‌های مختلف و بویژه انرژی رفع شود. همچنین رئیس جمهور بر این مسئله تاکید داشتند که این بودجه واقعی تدوین شده است و دولت تلاش دارد به گونه‌ای آن را عملیاتی کند که کسری بودجه نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که بخشی از مشکلات تورمی کشور به دلیل ناترازی در برخی بخش هاست که اگر این ناترازی‌ها برطرف شود نه تنها شاهد کاهش تورم بلکه حل مشکلات کشور در تمامی بخش‌ها خواهیم بود.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه بیان کرد: از نقاط قوت لایحه بودجه این است که دولت منابع را بطور واقعی دیده است که کسری بودجه را به حداقل برساند و اگر این اتفاق بیفتد ناترازی بودجه حتما از بین می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش دولت در طول ماه‌های گذشته رفع موانع تولید، حل مشکلات معیشتی مردم، کاهش نرخ تورم، افزایش سطح رفاه اجتماعی و رشد اقتصادی در جامعه بوده است، امیدواریم برنامه‌ها و اهداف دولت در ماه‌های آینده بر همین اساس ادامه داشته باشد. قطعا مجلس نیز در این مسیر همراه دولت خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار