کد خبر: 1202055
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان ها واگذار می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح شفاهی در سطح استان لرستان گفت:اجرای طرح شفاهی در استان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته در برگزاری این طرح یک سری کم کاری ها در مقام عمل انجام شد، افزودک انتظار می رود این کاستی ها تکرار نشود و کارها به خوبی پیش برود.

وی ادامه داد: اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است و بهره مندی از این گنجینه برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل نو ضروری است.

حجت الاسلام هاشمی اظهارکرد: اجرای طرح تاریخ شفاهی فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان و انتقال خاطرات آن دوران به نسل امروز است.

وی بیان کرد: دربحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید به اولویت ها توجه و تاریخ ضبط و نام تهیه کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به واگذاری طرح تاریخ شفاهی به شهرستان ها یادآور شد: در اجرای این طرح ناظر کیفی گزارشی از عملکردها را ارائه خواهد داد.

وی با تاکید بر تهیه کلیپ حین ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا گفت: انتظار می رود در زمان ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا از هر خانواده ای یک کلیپ یک دقیقه ای ضبط شود و در سایت های اطلاع رسانی منعکس شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار