کد خبر: 1201946
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
حسین وفایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انگلستان مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان شکست خورد و از رسیدن به بازی نهایی باز ماند.

جوان آنلاین: حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ مقابل «رونی سالیوان» مرد شماره یک اسنوکر جهان به میدان رفت و مقابل این حریف انگلیسی شکست خورد و از رسیدن به فینال رقابت‌ها بازماند.

به گزارش مهر، وفایی ابتدا ۲ بر صفر از حریف سرشناس خود عقب افتاد و موفق شد بازی را ۲ بر ۲ برابر کند، اما در ادامه بازی از دست او در رفت و سالوان ازفرصت‌های پیش آمده بهتر استفاده کرد و در نهایت بازی ۶ بر ۲ به سود حریف انگلیسی به پایان رسید.

وفایی پیش از این «ژانگ آندا» را ۶ بر ۴، «شأن مورفی» مرد شمار ۷ جهان را ۶ بر ۴، «متئو سلت» را ۶ بر ۱ و «مارک او دونیل» را ۶ بر صفر شکست داده بود.

مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند را کسب کند.
مجموع
جوایز این رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن بو دکه در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد، اما در این دوره از مسابقات در دیدار نخست مقابل حریف فینالیست سال گذشته خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار