کد خبر: 1201460
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
پرپر شدن دوباره گل طارمی مقابل بارسا
در دیگر بازی این گروه که رویارویی سر‌و‌ته جدول بود، دورتموند موفق به برتری ۳ بر یک مقابل میلان شد. این در حالی بود که با توجه به تساوی در دور رفت، میلان امید زیادی به برتری در این دیدار خانگی داشت، خصوصاً که این تنها راه برای زنده نگه داشتن شانس صعود بود، اما میزبان تصور چنین شروع وحشیانه‌ای را از حریف نداشت
شمیم رضوان

جوان آنلاین: هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در حالی با برگزاری بازی‌های چهار گروه نخست پیگیری شد که همه نگاه‌ها به گروه F بود؛ گروه مرگ با حضور تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن، نیوکاسل و میلان. پاری‌سن‌ژرمن امید زیادی به گرفتن انتقام بازی رفت از نیوکاسل داشت، اما در نهایت به تساوی رضایت داد، آن‌هم در شرایطی که خیلی زود در این دیدار خانگی از حریف عقب افتاد و دست‌آخر نیز به لطف پنالتی در ثانیه‌های پایانی بود که کار را به تساوی کشاند، ولی در شرایطی که ادی هاو به دلیل پنالتی در ثانیه‌های واپسین بازی مدعی است که سر تیمش را بریدند، امباپه برد را حق پاری‌سن‌ژرمن می‌داند: «مگر نیوکاسل چه کرد. مساوی عادلانه نبود و حق ما برد بود.» بسیاری پی‌اس‌جی را شانس نخست صعود از این گروه می‌دانستند، اما حالا بعید نیست اگر پولدار‌های پاریسی که با هفت امتیاز از چهار بازی در رده دوم هستند موفق به صعود از گروه F نشوند.
در دیگر بازی این گروه که رویارویی سر‌و‌ته جدول بود، دورتموند موفق به برتری ۳ بر یک مقابل میلان شد. این در حالی بود که با توجه به تساوی در دور رفت، میلان امید زیادی به برتری در این دیدار خانگی داشت، خصوصاً که این تنها راه برای زنده نگه داشتن شانس صعود بود، اما میزبان تصور چنین شروع وحشیانه‌ای را از حریف نداشت. بلافاصله بعد از آنکه داور در سوت خود دمید بازی چنان سرعتی گرفت که تا دقیقه ۱۰ دو پنالتی گرفته شد! یکی به سود میزبان و یکی به سود میهمان، اما برخلاف میلان که قدر فرصت پیش آمده را ندانست، زرد‌ها به بهترین شکل از آن استفاده کردند. اما شب، شب میلان نبود، چراکه با وجود جبران گل خورده، دروازه یاران پیولی تا پایان بازی دو مرتبه دیگر نیز باز شد تا همان شود که سرمربی دورتموند در پی آن بود.
کار پورتو، اما با قبول شکست ۲ بر یک مقابل بارسا به هفته آخر کشید، چراکه شاختار نیز با برتری مقابل آنتورپ همانند پورتو تیم هفت امتیازی گروه H است. هرچند که پورتو می‌توانست بازی را با هشت امتیاز به پایان ببرد اگر بار دیگر گل طارمی آفساید اعلام نمی‌شد، اما سرمربی پورتو مدعی شد نمایش تیمش ثابت کرد پورتو توان مغلوب کردن هر تیمی را در اروپا دارد و این ادعای جالب بعد از دومین باخت مقابل کاتالان‌ها بود. در گروه A همانطور که انتظار می‌رفت اتلتیکو با عبور از سد فاینورد صدرنشین ماند و لاتزیو با برتری مقابل سلتیک تیم دوم جدول. در گروه G نیز منچسترسیتی همانند بازی رفت برد پرگلی مقابل لایپزیش کسب کرد (۲ بر ۳)، یانگ بویز هم نخستین برد خود را مقابل ستاره سرخ دشت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار