کد خبر: 1200828
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
تیم فوتبال النصر عربستان در حالی خود را برای تقابل با پرسپولیس ایران مهیا می‌کند که صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی قطعی کرده، اما پیش‌بینی‌های این بازی از چه قرار است؟

جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس فرداشب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه «دانشگاه ملک سعود/اول پارک» میهمان النصر عربستان است.

به گزارش ایرنا، میزبان این دیدار در رقابت‌های لیگ قهرمانان رکورد ۱۰۰درصدی پیروزی را به ثبت رسانده و از همین حالا صعود خود را قطعی کرده است. آن‌ها در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی با هت‌تریک تالیسکا، سه بر ۲ الدحیل را شکست دادند.

در سوی مقابل، تیم میهمان در رتبه دوم گروه E قرار دارد و از چهار بازی ۲ پیروزی کسب کرده است. آن‌ها پس از شکست برابر النصر در بازی رفت در ماه سپتامبر، تاکنون شکست نخورده‌اند. پرسپولیسی‌ها اوایل ماه جاری مقابل استقلال تاجیکستان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

میزبان، اما با پیروزی سه بر صفر که با دبل کریستیانو رونالدو ظرف سه دقیقه همراه بود، الاُخدود را در لیگ حرفه‌ای عربستان شکست دادند و هشتمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت‌ها را ثبت کردند.

پرسپولیس، اما برای نخستین بار بعد از فیفادی روانه بازی‌های لیگ قهرمانان می‌شود. آن‌ها در چهار بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در آخرین بازی خود در لیگ برتر ایران نیز که در ماه سپتامبر برگزار شد، برابر سپاهان تن به شکست دادند.

آمار تقابل‌های النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

پرسپولیس و النصر تاکنون پنج بار در لیگ قهرمانان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که تمام بازی‌ها با برنده به اتمام رسیده و از این حیث تیم سعودی با سه برد برابر ۲ پیروزی رقیب پیشتاز است.

در سه تقابل آخر آن‌ها کمتر از ۲.۵ گل به طور متوسط به ثبت رسید. میزبان با به ثمر رساندن ۱۲ گل در چهار بازی لیگ قهرمانان، به طور مشترک عنوان دومین خط حمله برتر این رویداد را به خود اختصاص داده‌اند که از این تعداد گل هفت مورد در بازی‌های خانگی به ثمر رسیده است.

همچنین سعودی‌ها در ۱۹ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده و ۱۸ برد کسب کرده‌اند. پرسپولیس، اما در سه بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها از کسب پیروزی ناکام بوده و در این برهه از ثبت ۲ گل بازمانده‌اند.

پیش‌بینی‌ها

شوالیه‌ها (لقب النصر) بعد از ۲ شکست متوالی در ابتدای فصل لیگ حرفه‌ای عربستان، نباخته‌اند و در بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط پا به زمین نبرد با پرسپولیس می‌گذارند. آن‌ها در ۱۳ بازی از ۱۹ دیدار اخیر خود دست کم سه گل به ثمر رسانده‌اند و انتظار می‌رود در این بازی نیز به روند گلزنی‌های خود ادامه دهند!

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر در نخستین بازی این تیم پس از تعطیلات بازی‌های بین‌المللی «فیفادی»، ترکیبی مقتدر را روانه میدان کرد که به پیروزی قاطعانه و آسان این تیم منجر شد. انتظار می‌رود او در این بازی تغییراتی را اعمال کرده و در ترکیب اولیه از سادیو مانه که در بازی قبل نیمکت‌نشین بود، استفاده کند.

در سوی مقابل، ارتش سرخ نیز در هفته‌های اخیر روند نزولی داشته و در چهار بازی اخیر از کسب پیروزی ناکام مانده است. آن‌ها همچنین در این بازه، نتوانسته‌اند ۲ گل بزنند و امیدوارند تا به این روند پایان دهند. این نخستین بازی آن‌ها بعد از فیفادی خواهد بود و یحیی گل‌محمدی، سرمربی این سرخپوشان با تیمی برابر النصر صف‌آرایی خواهد کرد که به خوبی استراحت کرده است.

نکته جالب این است که پرسپولیس در ۹ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک بار شکست خورده است و قصد دارد این روند را مبنای ادامه کار در لیگ قهرمانان قرار دهد

پیش‌بینی نتیجه بازی:

النصر ۲ - پرسپولیس یک

گل‌ها:

بیشتر یا کمتر از متوسط ۲.۵ گل

دست کم یک گل در نیمه دوم به ثمر خواهد رسید

کریستیانو رونالدو یا گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار