کد خبر: 1200786
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
همه چیز بد است، فریاد نزن. این تصمیم من نبود.» برخی از طرفداران دیگر نمی‌توانند امیدی به ادامه این مجموعه فیلم‌های ترسناک داشته‌باشند، اما گفته شده تغییری در روند ادامه «جیغ» ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه دیگر امیدی به بازگشت این بازیگر نیست، فیلم جدید باید با ترکیب جدیدی جلوی دوربین برود

جوان آنلاین: فیلم «جیغ ۷» که هفته پیش دو بازیگر اصلی‌اش را از دست داد، حالا باید برای مشکلاتش فکری کند.
ملیسا باررا یکی از بازیگران اصلی فیلم «جیغ» به تازگی به دلیل پیام‌هایش در رسانه‌های اجتماعی در حمایت از فلسطینی‌ها توسط تهیه‌کننده فیلم اخراج شد.
پس از اخراج باررا واکنش‌ها به اخراج او شدید بود و کارگردان فیلم به ماجرای اخراج وی واکنش نشان داد و روز سه‌شنبه یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر و سپس حذف کرد که در آن نوشته شده‌بود: «همه چیز بد است، فریاد نزن. این تصمیم من نبود.» برخی از طرفداران دیگر نمی‌توانند امیدی به ادامه این مجموعه فیلم‌های ترسناک داشته‌باشند، اما گفته شده تغییری در روند ادامه «جیغ» ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه دیگر امیدی به بازگشت این بازیگر نیست، فیلم جدید باید با ترکیب جدیدی جلوی دوربین برود.
جیمز وندربیلت و گای بوسیک، نویسندگان دو قسمت قبلی «جیغ»، اکنون باید روی پیش‌نویس جدیدی کار کنند که بدون این شخصیت شکل می‌گیرد. احتمال می‌رود برای مقابله با قاتل نقابدار نویسندگان به سراغ شخصیت‌هایی از قسمت‌های قبل بروند که هنوز زنده هستند یا می‌توان آن‌ها را دوباره زنده کرد (به هر حال این یک فیلم ترسناک است و لذت «جیغ» این است که مردگانش را خیلی عمیق دفن نمی‌کند).
انتظار می‌رفت «جیغ ۷» سال ۲۰۲۵ اکران شود و اگر لاندون و نویسندگان بتوانند داستان ترسناک دیگری برای گفتن پیدا کنند، این تاریخ اکران هنوز ممکن است به قوت خود باقی بماند. فیلم‌های «جیغ» به جلوه‌های بصری گسترده نیاز ندارد و می‌تواند به سرعت تولید شود، تنها چیزی که لازم است یک ایده خوب است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار