کد خبر: 1200724
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی از ابعاد ضربه فنی رژیم‌صهیونیستی پس از «طوفان‌الاقصی» نوشتند
غافلگیری و شکست امنیتی اطلاعاتی در ماجرای عملیات طوفان‌الاقصی، ۲- منفورشدن در افکار عمومی جهان به واسطه واکنش‌های وحشیانه و جنون‌آمیز، ۳- تن دادن به تبادل اسرا به خاطر عدم‌دستیابی به دستاورد نظامی خاص و ناکامی در آزاد کردن اسرا، رژیم‌صهیونیستی به معنای واقعی کلمه ‎ضربه فنی شد
جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ورزشکاران فرمودند: «رژیم‌صهیونیستی در حادثه طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد، یعنی حماس به عنوان یک گروه مبارز و نه دولت و کشور با امکانات زیاد، توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات ‎ضربه فنی کند.» این جملات با هشتگ ضربه فنی به ویژه در روز‌های اخیر و با تبادل اسرا و اعلام آتش‌بس موقت در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی ترند شد و کاربران از جزئیات ضربه فنی رژیم‌صهیونیستی نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 محمد شیرازی:
میگه ضربه فنی یعنی چی؟ همین که نتانیاهویی که می‌گفت: حماس رو نابود می‌کنیم، اسرا رو با زور آزاد می‌کنیم، تمام غزه رو نابود می‌کنیم و می‌گیریم، ولی حالا میلیارد‌ها دلار هزینه کردن و بیشتر از ۲هزار نفر کشته دادن، ولی نتونستن هیچ کدوم رو عملی کنن و نهایتاً به شروط حماس تن دادن. یه معنی دیگه ضربه فنی اینه: نتانیاهو بعد از این شکست، فقط ۲۷درصد رأی برای نخست‌وزیری اون کشور جعلی شانس داره و رقیبش امتز ۵۲درصد. به پایان سلام کن دیکتاتور!
 محمداکبرزاده:
۱- غافلگیری و شکست امنیتی اطلاعاتی در ماجرای عملیات طوفان‌الاقصی، ۲- منفورشدن در افکار عمومی جهان به واسطه واکنش‌های وحشیانه و جنون‌آمیز، ۳- تن دادن به تبادل اسرا به خاطر عدم‌دستیابی به دستاورد نظامی خاص و ناکامی در آزاد کردن اسرا، رژیم‌صهیونیستی به معنای واقعی کلمه ‎ضربه فنی شد. 
 حمید خراسانی:
حماس برای تحقیر هر چه بیشتر رژیم موقت‌صهیونیستی، اسرای اسرائیلی را از شمال نوار غزه، همون منطقه که یک ماهه می‌گفتند تحت تسلط ماست تحویل صهیونیست‌ها داده. ‎#ضربه فنی
 امید نریمانی:
از نابود کردن حماس، رسیدن به شهید کردن زن و بچه‌ها! گیر کردن تو خیابون‌های غزه! قبول کردن آتش‌بس! و حالا هم آزادی اسرای فلسطینی! ضربه فنی، یعنی تنها تصویری که از قدرت رژیم‌صهیونیستی به جهان مخابره شده، شهید و اسیرکردن زن‌ها و بچه‌هاست. 
 سیده‌مریم عینی:
یک گروه مبارز، توانست یک دولت با آن همه امکانات را ‎ضربه فنی کند. ما به این آیه ایمان داریم: وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا. 
 سبحان برکتی:
بلندشدن صدای خشم و انزجار مردم جهان، قطع‌شدن روابط با بسیاری از کشور‌های همسایه و جهان، چند مورد شکست اطلاعاتی بزرگ، قبول آتش‌بس چندروزه، تبادل اسرا، اعتراضات داخلی، خسارات بزرگ اقتصادی. رژیم‌صهیونیستی بعد از هفتم اکتبر در ادامه شکست غیرقابل ترمیم ضربه فنی شد. ‎#فلسطین الان
 عبدالله گنجی:
تا حال که آتش‌بس در غزه برقرار شد، صهیون‌ها با این همه کشتار به هیچ یک از اهداف اعلانی نرسیده‌اند. 
اهداف اعلانی: نابودی حماس، خاموش کردن آتش موشکی، کوچ فلسطینیان به مصر، تحویل غزه به محمود عباس، تصرف باریکه غزه، آزادی اسرا. 
تلفات نظامی: صهیونیست‌ها دو برابر حماس است. مبادله اسرا هدف حماس بود. 
 حسن عابدینی:
پسر ۱۴ساله‌ای که برای دفاع به سوی اشغالگران سنگ پرتاب کرده را رسانه‌های غربی زندانی، اما جنگجویان سر تا پا مسلحی را که هنگام تجاوز به خانه همان کودک اسیر شده‌اند، گروگان می‌نامند. قرار است شماری از زندانیان با گروگان‌ها مبادله شوند. واژگان‌سازی از عظمت ‎ضربه فنی نظامیان نمی‌کاهد. 
 سارا رضایی:
با پذیرش آتش‌بس از طرف رژیم‌صهیونیستی، آن‌ها به تونلی سیاه و تاریک وارد میشن که نابودی کاملشون رو فراهم میکنه. نابودی خودشون به دست خودشون، واقعاً دیدنیه! #ضربه فنی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار