کد خبر: 1199737
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
شاخص بورس تهران امروز همزمان با اخبار پیرامون ارا ئه بودجه ۱۴۰۳ توسط دولت به مجلس بر مدار صعود قرار گرفت و به نظر می‌رسد از لایحه بودجه تحت تاثیر قرار نگرفت.
جواد عسکر

جوان آنلاین: شاخص بورس تهران امروز همزمان با اخبار پیرامون ارا ئه بودجه ۱۴۰۳ توسط دولت به مجلس بر مدار صعود قرار گرفت و به نظر می‌رسد از لایحه بودجه تحت تاثیر قرار نگرفت.
همچنان ارزش معاملات روزانه بورس ۵ هزار میلیاردتومان است وهمین اتفاق باعث شده است که نماد‌ها اکثر در تعادل قیمتی معامله شوند.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۱۲۷ واحد رشد به ۲ میلیون و ۲۰ هزار و ۱۳۵ واحد و ارزش روز بازار به ۷ هزار و ۱۵۲ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۴۴۷ واحد رشد به ۴۲۴ هزار و ۵۵۵ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۰۱۴ واحد صعود به ۷۰۳ هزار و ۵۴۲ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۷۰۸ واحد صعود به ۳۹۸ هزار و ۸۵۷ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۲۶۹۴ واحد رشد به ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۹۷۲ واحد رشد به یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۱۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۰۳۲ واحد صعود به رقم ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۰۳ واحد رسید.
نماد شستا، اخابر، نوری، شپناف ومهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و فولاد و کگل بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۴۸.۷۳ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۵ میلیارد و ۴۴ میلیون برگ سهم در قالب ۲۲۱ هزار و ۱۹۳ فقره به ارزش ۱۳ هزار و ۷۹۹ میلیارد تومان با مجموع اوراق بدهی دولت داد و ستد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار