کد خبر: 1199660
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دیداری نزدیک و نفس‌گیر مهم‌ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال را با برد پشت سرگذاشت.

جوان آنلاین: دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت ۱۶ با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین جدال و در بازی بزرگ هفته پنجم مهرام در دیداری خانگی پذیرای شهرداری گرگان بود.

به گزارش ایرنا ،ريالکوارتر اول این بازی ۲۵ بر۲۳ به سود مهرام خاتمه یافت. در کواتر دوم و در دقایق پایانی شهرداری گرگان روند بازی را تغییر داد و نتیجه را جبران کرد و در پایان ۲۴ بر ۱۶ به رخکتن رفت.

کوارتر سوم دوباره با برتری مهرامی‌ها همراه بود و آن‌ها موفق شدند ۲۱ بر۱۴ پیروز شوند. کوارتر چهارم نیز ۲۳ بر ۱۹ به سود شهرداری تمام شد تا در پایان نماینده گرگان ۸۴ بر ۸۱ برنده باشد.

سایر نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

فولادهرمزگان ۸۱ - ذوب آهن اصفهان ۹۲

کاله مازندران ۸۰ - مس کرمان ۸۱

مس رفسنجان ۸۴ - آورتا ساری ۷۷

رعد پدافند ۷۴ - طبیعت تهران ۱۱۵

پالایش نفت آبادان ۷۹ - لیموندیس شیراز ۷۵

دیدار‌های این هفته به نام محمود محشون، پیشکسوت بسکتبال و رییس اسبق این فدراسیون نامگذاری شده بود. او قرار بود میهمان ویژه بازی امروز باشد، اما به‌دلیل ترافیک دقایقی پس از پایان دیدار در سالن حضور یافت. حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران نیز یکی دیگر از تماشاگران این دیدار بود.

از جمله نکات قابل توجه در این بازی عدم اختصاص جایگاه ویژه خبرنگاران بود که فعالیت رسانه‌ای را با مشکلاتی مواجه کرد. طبق اعلام مسئولان مربوطه این مشکل با احداث جایگاه خبرنگاران در هفته‌های آتی حل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار