کد خبر: 1198181
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
سخنگوی دفاع مدنی غزه از ناگفته‌های تلخی در غزه خبر داد و اعلام کرد: اشغالگران ده‌ها نفر را در نزدیکی بیمارستان‌های الشفاء و قدس زیر گرفته اند.

جوان آنلاین: محمود بصل سخنگوی دفاع مدنی در غزه گفت: مجروحان ناشی از بمباران در جبالیا به علت نبود امکانات جان می‌دهند. بیمارستان المعمدانی تنها بیمارستانی که در غزه خدمات می‌دهد.

به گزارش مهر، سخنگوی دفاع مدنی غزه افزود: امکانات درمان مجروحان وجود ندارد. ما با وضعیت دردناکی روبرو هستیم و بیش از ۱۰۰ زخمی داریم و نیمی از تجهیزات مان را از دست داده ایم. به علت قطع ارتباط، به گوش دادن صدای انفجار برای رفتن به محل انفجار‌ها روی آورده ایم.

وی بیان کرد: اشغالگران هر جنبنده‌ای را هدف قرار می‌دهند. جنگنده‌ها در آسمان غزه در حال پرواز هستند و ساکنان را هدف قرار می‌دهند. بسیاری از بیمارستان‌ها در غزه از سوی نیرو‌های اشغالگر محاصره هستند. دورترین منطقه‌ای که کادر ما می‌توانند به آن برسند خیابان النصر است. بسیاری از شهروندان در حال حاضر در نزدیکی بیمارستان القدس تحت محاصره هستند.

وی فاش کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی مردان را از زنان جدا و مردان را در نزدیکی بیمارستان القدس بازداشت کرده اند. اشغالگران ده‌ها نفر را در نزدیکی بیمارستان‌های الشفاء و قدس زیر گرفته اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار