کد خبر: 1198129
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
رژیم صهیونیستی ضمن صدور دستور توقف فعالیت شبکه «المیادین» در فلسطین اشغالی، تجهیزات این شبکه لبنانی را مصادره کرد.

جوان آنلاین: کابینه امنیتی-سیاسی رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز (دوشنبه)، دستور توقف فعالیت شبکه «المیادین» در فلسطین را صادر کرد.

به گزارش فارس، «یو آو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «شلومو کرعی» وزیر ارتباطات این رژیم در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند علت صدور این دستور ضربه به «امنیت اسرائیل» بوده است.

در این بیانیه اشاره شده است که علاوه‌ بر تعطیلی تمام دفاتر شبکه المیادین، تجهیزات این شبکه لبنانی مصادره خواهد شد و المیادین دیگر امکان استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی را نخواهد داشت.

«سالم عطا الله» معاون دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین در واکنش به این قرار گفت: «تصمیم کابینه دشمن صهیونیستی برای ممنوعیت [فعالیت] شبکه المیادین و مصاده تجهیزات این شبکه در اراضی ۱۹۴۸ فلسطین و کرانه باختری خود دلیلی قاطع است که نشان می‌دهد این شبکه در مسیر درست گام بر می‌دارد. این اقدام نشان افتخار این شبکه مقاومت است».

او همچنین اشاره کرد که اتخاذ چنین تصمیمی، بیانگر «میزان شکست و ناتوانی صهیونیست‌ها در برابر عملکرد رسانه‌ای مقاومت» و همچنین شکست آن‌ها در پنهان کردن صدا و تصویر حقیقت است.

کابینه رژیم صهیونیستی پیش از این تصمیم تعطیلی و جلوگیری از فعالیت شبکه قطری «الجزیره» را نیز در اراضی اشغالی فلسطین اتخاذ کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار