کد خبر: 1197759
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان درگیری‌ها در غزه، پنج نفر از نیرو‌های آن به هلاکت رسیده‌اند که چهار نفر از آنان، کماندو و چترباز بودند.

جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز شنبه خبر داد که در جریان درگیری‌های امروز در غزه، ۵ نفر دیگر از نیرو‌های خود را از دست داده است.

به گزارش فارس، ۴ نفر از سربازان کشته شده کماندو و چترباز بودند که بر اثر انفجار تونل کشته شدند و یک افسر و ۴ سرباز نیز به شدت مجروح شدند.

در ادامه تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی خود در غزه، منابع صهیونیستی، شامگاه روز گذشته نیز به هلاکت ۲ نیروی خود اذعان کردند.

یک منبع اسرائیلی در این باره گفت که سرهنگ «شلداگ زیعور» فرمانده یکی از یگان‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به همراه «انی عویدان» دستیار وی کشته شده‌اند.

به گفته این منبع، زیعور از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، عالی‌ترین فرمانده در ارتش رژیم صهیونیستی بوده که در جریان حمله زمینی به غزه به هلاکت رسیده است. وی طراح حمله با تانک به غزه بوده که تا این لحظه شکست خورده است.

دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم روز گذشته آمار جدید تلفات نظامیان این رژیم را اعلام کرد و گفت: تعداد سربازان و افسران اسرائیلی که از هفتم ماه اکتبر کشته شده‌اند، به ۳۶۵ نفر رسیده است.

دانیل هاگاری در ادامه اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری برای آزادی افراد تحت‌بازداشت در غزه در حال انجام است. ما هیچ فرصتی واقعی را برای بازگردانی گروگان‌ها از دست نخواهیم داد؛ اما این مسئله زمان‌بر خواهد بود.

هاگاری همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که نیرو‌های این رژیم سکو‌های شلیک موشک نیرو‌های مقاومت در غزه را هدف حملات گسترده قرار داده‌اند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که نیرو‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه شهرک‌های اسرائیلی را به صورت روزانه و در فواصل زمانی متفاوت هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار