کد خبر: 1197725
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
حبیب احمدزاده

من یقین دارم که هولوکاست علیه قوم موسی صورت پذیرفته‌است، بحث‌های بی‌مورد بود یا نبود هولوکاست در زمانه جنگ دوم جهانی را رها کنید، بیایید همگی بپذیریم که دست‌کم در چند هزار سال پیش‌تر از قرن بیستم هولوکاستی مورد پذیرش و قبول همه ادیان (حتی تأیید شده در روایات و کتب مقدس دینی ما مسلمانان) واقع شده، در همان زمانی که خوابگزاران فرعون خبر از آمدن نوزادی به نام موسی و واژگونی تاج و تخت فرعون دادند و دستور صادره این جنایتکار (در حرکتی سبعانه و پیش‌دستانه) که باید از امروز بی‌درنگ و ترحم همه نوزادان ذکور در قوم بنی‌اسرائیل کشته شوند تا موسایی در آینده نیاید و چنین شد که هزاران کودک بیگناه فدای این بی‌منطقی و نادانی مثلاً آینده‌نگرانه شدند و جالب‌تر آنکه وقایع امروز در غزه تکرار همین منطق پیش‌دستانه فرعون قدیمی است.
بیش از یک ماه از نسل‌کشی در غزه گذشته و بیش از ۱۰ هزار نفر غیرنظامی شامل حداقل ۵ هزار کودک بیگناه کشته شده‌اند.
دولتمردان امریکا و اسرائیل بی‌محابا می‌گویند که هرگز به آتش‌بس تن نخواهند داد، چون مجبورند به این کشتار تا به آخر ادامه دهند تا آخرین نفر از حماس در غزه نابود شود.
عجیب است که بنی اسرائیل ۶ هزار سال داستان کشتار فرزندان خود به دست فرعون را برای از بین بردن پیامبر یهود به فرزندانشان می‌آموزد، ولی بایدن و نتانیاهو این فراعنه جدید با همان منطق پیش‌دستانه فرعون قدیمی دست به کشتار مردم غزه می‌زنند.
ولی تاریخ خود قوم بنی اسرائیل به ما درسی می‌آموزد که اگر سبد موسی از درون نیل به قصر فرعون رسید، حتماً فرزندانی از غزه هم از درون تونل‌ها به آینده تاریخ برای انتقام این ددمنشی‌ها خواهند رسید. در منطق آن فرعون نابکار قدیمی، تنها پسران تازه متولد شده، هدف تیغ سر بری و کشتن بی‌ترحم سربازان بودند و در منطق تورات نخوانده نتانیاهو و انجیل ندیده بایدن، این صاحبان قدرت‌های هزاران بار مخرب‌تر از فرعون پسران، دختران، زنان، مردان غیرنظامی و حتی بیماران در بیمارستان کشتار می‌شوند.
کسی می‌تواند بگوید برای دولتمردان غرب اگر اینگونه اعمال، مصداق جنایات جنگی محسوب نمی‌شود (حتی تهدید به بمباران اتمی توسط دولتمردان افراطی امروز اسرائیل هم علناً صورت گرفته) پس دیگر چه عمل وحشیانه‌تری از نتانیاهو و بایدن باید سربزند؟
در آخرین کلام، شک نداشته باشید همانگونه که شکافته‌شدن شگفت‌انگیز رودخانه نیل در مصر قدیم اسباب نجات موسی و مردمان مظلومش شد، بی‌شک همین راهپیمایی‌های سراسری مردمان جهان نیز راه‌هایی ناممکن را (در کنار این صبر اسطوره‌ای) برای مردم هزاران بلادیده غزه باز خواهد کرد و نتیجه نهایی هولوکاست نتانیاهو برای مردمان غزه جز این نخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار