کد خبر: 1197227
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
شبکه المیادین اعلام کرد، با تمام شدن آرد و نابودی پنل‌های خورشیدی برای تولید انرژی بر اثرحملات رژیم صهیونیستی، کار همه نانوایی‌های غزه متوقف شد.

جوان آنلاین: شبکه المیادین اعلام کرد که از عصر امروز دیگر هیچ نانوایی در هیچ کدام از شهر‌ها و روستا‌های نوار غزه کار نمی‌کنند.

به گزارش فارس، رژیم صهیونیستی در مدت اخیر ضمن بمباران بسیاری از نانوایی‌ها که حتی به شهادت صد‌ها نفر از مشتریان آن در حین منتظر ماندن در صف نان، منجر شد، با هدف گرفتن پنل‌های خورشیدی تولید انرژی از هیچ جنایتی برای بریدن نان خالی از فلسطینیان فروگذاری نکرد.

در حال حاضر با وارد نشدن سوخت و تمام شدن ذخیره سوخت و آرد موجود در نوار غزه در شرایطی که اقدامی برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه نمی‌شود، معدود نانوایی‌های باقیمانده هم از ارائه خدمات بازماندند.

با بدتر شدن بحران کمبود گاز پخت و پز در نوار غزه و جهش بیش از پنج برابری قیمت آن در طول یک ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه نیز فلسطینی‌ها این روز‌ها برای تامین نیاز‌های خود به ابزار‌های جایگزین متوسل شده‌اند که مهم‌ترین آن خرید از آشپزخانه‌هاست که آن‌ها هم با وجود کمبود سوخت و یا با تکیه بر روش پخت و پز با استفاده از هیزم کارشان با مشقت همراه شده و بسیاری از این آشپزخانه‌ها هم تعطیل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار