کد خبر: 1197018
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
در بحبوحه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، کمیسر ارشد حقوق بشر سازمان ملل به خاورمیانه سفر می‌کند.

جوان آنلاین: یک ماه از جنگ خونین رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه می‌گذرد. طی این مدت تل آویو از هیچ جنایتی علیه غیرنظامیان دریغ نکرده و همچنان به کشتار مردم ادامه می‌دهد به طوری که براساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار و ۳۲۵ تن در این حملات جان خود را از دست داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از تله تریدر، در بحبوحه جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه قرار است ولکر تورک، کمیسر ارشد حقوق بشر سازمان ملل متحد به خاورمیانه سفر کند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ولکر تورک قرار است ابتدا به مصر سفر کرده و از گذرگاه رفح، تنگاه گذرگاه ارتباطی غزه با خارج از این باریکه بازدید کند. همچنین روز پنجشنبه نیز وی به اردن سفر می‌کند.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد می‌گوید ولکر تورک به دنبال سفر به سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و غزه است. وی در این سفر به دنبال تعامل با مقامات دولتی، فعالان اجتماعی، قربانیان، و همکاران خود در بخش حقوق بشر خاورمیانه در بحبوحه بحران انسانی و بشردوستانه در خاورمیانه است.

پیش‌تر مقامات ارشد سازمان ملل متحد خواستار آتش بس فوری در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این منطقه شده بودند. گرچه به دلیل ملاحضات سیاسی مقامات این نهاد بین المللی توانایی جانبداری از فلسطینیان را ندارند، اما این مسئله باعث نشده است که جنایات رژیم صهیونیستی از دید افکار عمومی مخفی بماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار