کد خبر: 1196672
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به توئیتی از مولوی عبدالحمید
مولوی عبدالحمید طی توئیتی در واکنش به سخنان سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان نوشت: «سخنان چهره شاخص «محور مقاومت» نشان داد که مردم فلسطین در سخت‌ترین شرایط تنها مانده‌اند و شعار دفاع از فلسطین با عمل فاصله دارد.
جوان آنلاین: مولوی عبدالحمید طی توئیتی در واکنش به سخنان سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان نوشت: «سخنان چهره شاخص «محور مقاومت» نشان داد که مردم فلسطین در سخت‌ترین شرایط تنها مانده‌اند و شعار دفاع از فلسطین با عمل فاصله دارد. مردم غزه و فلسطین به خداوند اعتماد و توجه کنند که بهترین فریادرس است.» این توئیت از آنجا که مولوی عبدالحمید تاکنون موضع شفافی علیه جنایات رژیم‌صهیونیستی نگرفته و حزب‌الله لبنان بیش از ۵۰ شهید در راه مبارزه با صهیونیست‌ها داده است با تعجب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران همچنین از سکوت عبدالحمید در قبال کشور‌هایی همچون عربستان و مصر که نه تن‌ها کاری نمی‌کنند، بلکه به رژیم کودک‌کش کمک هم می‌کنند، انتقاد کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 
 سیدیوسف مرادی:
مرد حسابی حزب‌الله که از روز دوم وارد جنگ شده! چرا عربستان، کویت، امارات، اردن و مصر رو که این همه ادعا دارند، مخاطب قرار نمیدی؟
 حمید خراسانی:
حزب‌الله که تا الان بالای ۵٠ شهید تقدیم کرده و وظیفه خودش رو داره انجام میده. از خودت بگو قرآن مگر نگفته چند نفری یا تکی برای خدا قیام کنید؟ خوب چرا دست دست میکنی بسم‌الله یه تظاهرات در محکوم کردن جنایات رژیم‌صهیونیستی راه بنداز. 
 سعید مالکی:
‏نه سخنان بن‌سلمان و سران مصر و اردن و قطر و امارات و... که فقط چهره شاخص محور مقاومت که اگر فرمان جهاد صادر می‌کرد همین شیخ اولین کسی بود که فریاد وامصیبتا سر می‌داد! شما اول بیانیه خودت را بخوان بعد برای مردم غزه دعا صادر کن! خسته هم نباشید!
 مسعود رضایی:
جناب شیخ فرض کن حسن نصرالله به اسرائیل اعلام جنگ کرده بود و محتملاً با افزایش التهابات پای ایران هم به جنگ کشیده می‌شد آن وقت تو راضی بودی؟! راستی چرا عربستان و سایر دول جهان اهل سنت را برای دفاع از آرمان فلسطین نکوهش نمی‌کنی؟! ‎#اسرائیل ‎#فلسطین
 محمدرضا شکوهی‌فرد:
‏این بیش از ۵۰ کشته حزب‌الله در این جنگ بیشتر نمودار حمایت از فلسطینی‌هاست یا مواضع شما که حتی یک‌بار هم ظرف هفته‌های گذشته مشخصاً اسرائیل را محکوم نکردید؟ بنیان مواضع فرد وقتی نه حقیقت، بلکه لجاجت با طرفی خاص شود خروجی‌اش این موضع زشت شما می‌شود. اگر مرشد و مولا شمایید وای به حال مریدانتان. 
 کیوان ساعدی:
فرزند چهره شاخص مقاومت در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد و ده‌ها شیعه از یارانش نیز در این چند هفته پس از ۷ اکتبر طوفان‌الاقصی در دفاع از عزیزان سنی فلسطینی شهید شده‌اند. شمایی که غیر از نق زدن و سخن گفتن به نفع اسرائیل هنری نداری، بفرما ببینم وجودشو داری بری بجنگی؟! یا باز هم... حداقل از خون همون سُنی‌های فلسطین خجالت بکش.
 رحمت‌الله بیگدلی:
جناب مولوی عبدالحمید! سلام علیکم. حزب‌الله لبنان چند لشکر رژیم‌صهیونیستی را مشغول کرده، تعدادی از نیرو‌های آنان را کشته و تاکنون ۵۰ شهید داده است. شما هم اعلام یک راهپیمایی علیه رژیم‌صهیونیستی و حامیان آن بکنید و از سران عربستان و کشور‌های برادر اهل‌سنت بخواهید از فلسطین حمایت کنند. 
 سیدعطاالله مهاجرانی:
جناب شیخ‌الاسلام! احسنت بر شما که دلسوز حماس و فلسطین و دشمن اسرائیل هستید و منتقد سیدحسن نصرالله! حزب‌الله لبنان تا به حال بیش از ۵۰ شهید در مواجهه با ارتش اسرائیل داده‌اند. جنابعالى در زاهدان در دفاع از فلسطین مظلوم و علیه اسرائیل راهـپیمایى کنید. همین حد انتظار مى رود! به دوستانتان هم توصیه کنید که در ریاض، کابل و ابوظبى مناسب أست، تظاهرات بسیار آرامى به نفع فلسطین برگزار شود. پرچم اسرائیل هم بیاورند! حفظت شیئا و غابت عنک اشیاء. اگر راهپیمایى و تظاهرات به نفع فلسطین هم نکردند که نخواهند کرد. لااقل در این ایام به اسرائیل کمک نکنند. 
 سعید خلخالی:
تعداد شهدای حزب‌الله از ۸ اکتبر تا امروز رو سرچ کن! در مقابل حمایت شما از فلسطین چی بوده؟
 یاسر احمدوند:
این بزرگوار را بفرستید غزه آنجا راهپیمایی سکوت برگزار کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
خودش بهتر ازهرکسی میدونه که همه میدونند ایشون مثل خیلی از خودفروخته ها روی سنگپای قزوین را سفید کردن!
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
خدا او را هدایت کند که سخن گفت بنفع دشمنان دین بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار