کد خبر: 1195107
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس؛
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند و همچنین کارگاه‌های تبادل تجربه در حاشیه این رویداد خبرد

مجید دبیریان در این خصوص افزود: این نمایشگاه، از دهم لغایت 13 آبان‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های انتقال تجربه نیز پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده، گفت: از جمله موضوعات این کارگاه‌ها می‌توان به پیاده‌سازی شهرداری هوشمند و اصول شهرداری هوشمند، زیست‌بوم جمع‌آوری هوشمند پسماند و نقش داده‌های مکان‌مند در نظارت هوشمند اشاره داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اضافه کرد: کارگاه‌‎های انتقال تجربه پرداخت‌های خُرد شهروند، تجمیع بانک‌های اطلاعاتی سیستم مالی، داشبوردهای مدیریت شهری، مدیریت رویدادهای امنیتی و سرویس‌های مرکز داده دیگر موضوعات پیش‌‎بینی شده است.

دبیریان ادامه داد : یکی از رویکردها و محوریت‌های فعالیتی مدیریت شهری در این دوره، گام برداشتن در مسیر تحقق شهر هوشمند است، این مهم باید در ابعاد مختلف مدیریت شهری پیاده‌سازی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار