کد خبر: 1194843
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی طی فردا به شمال کشور و بارش باران، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و کاهش نسبی دما در ۵ استان خبر داد.

جوان آنلاین: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بعدازظهر امروز برای شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. فردا دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در اردبیل کاهش نسبی دما روی می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در بعدازظهر دوشنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان نیز رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه در برخی مناطق استا‌ن‌های واقع در غرب، مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تسنیم، فردا دوشنبه در شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر و از اواخر دوشنبه و روز سه‌شنبه در شمال شرق، شرق و دامنه‌های شرقی البرز وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی شده است. فردا و روز سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار