کد خبر: 1194600
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
استاندارلرستان:
زیویار با بیان اینکه مقاومت اصلی ترین راه مقابله با دشمن است، گفت: در سایه مقاومت مردم فلسطین و به برکت خون شهدا آنان پیروز میدان خواهند بود.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، صبح امروز، در کنگره ملی ۶هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دست اندرکاران کنگره شهدای استان گفت: تعابیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مردم استان خداقوتی بر دست اندرکاران کنگره شهدای استان بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه شجاعت، رفاقت  و برادری بین مردم لرستان زبانزد است، افزود: این برادری و رفاقت در بین شهدای لرستانی بارز تر بوده است و شهدای استان لرستان دلاورانه، شجاعانه وفادارانه تا پای جان برای دین و خاک وطن جانفشانی کردند.

وی به تحولات ایران و انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این تحولات نشان می دهد حفظ این سرزمین و ارزش های آن ره آورد خون هزاران شهیدی بوده که  جان خود را نثار کردند.

زیویار با اشاره به شرایط امروز منطقه و اینکه در دوره معاصر، نظام سلطه جنگ هویتی را با ملت های جهان آغاز کرده است، گفت: مقاومت اصلی ترین راه مقابله با دشمن است.

وی با بیان اینکه مقاومت با پیروزی انقلاب و وقایع پس از آن هم نام شد، عنوان کرد: مقاومت به برکت خون شهدا و در سایه انقلاب اسلامی اثرگذاری بر هزاران کیلومتر فراتر از مرزها داشته است.

استاندار لرستان بیان کرد: فضای استان به برکت شهدا معطر شد وجهت برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدای استان لرستان، مسابقه ای برادرانه بین همه نهادها، رسانه، صدا و سیما، حوزه علمیه، بازار، اصناف، رده های مختلف بسیج  و سپاه مساجد و محلات برپا شد.

وی در پایان اظهارکرد: رژیم غاصب اسرائیل با نسل کشی قدرت خودش را نشان می دهد درحالی که مردم فلسطین به برکت خون پاک شهیدان پیروز میدان خواهند بود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار