کد خبر: 1193975
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
تیم ملی هندبال ایران با شکست برابر بحرین و ناکامی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک از کسب سهمیه این بازی‌ها بازماند.

جوان آنلاین: رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک برای تیم ملی هندبال امروز سه شنبه با دیدار برابر بحرین از گروه B پیگیری شد.

به گزارش مهر، در این دیدار برگزار شد، ملی پوشان هندبال ایران با نتیجه ۲۸ به ۲۴ متحمل شکست شدند. نیمه بازی نیز با شکست ۱۶ به ۱۲ تیم ایران به پایان رسیده بود.

با متحمل شدن این شکست، تیم ملی هندبال ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک بازماند ضمن اینکه فرصت کسب سهمیه المپیک را هم از دست داد چراکه تنها یک تیم از این رقابت‌ها صاحب سهمیه خواهد شد.

دیدار برابر بحرین چهارمین دیدار ایران در مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک در دوحه قطر بود. تیم ملی ایران پیش از این در مصاف با ژاپن شکست خورده بود، اما در رقابت با کویت و قزاقستان پیروز شد. با این حال و به خاطر شکست در دیدار امروز برابر بحرین نتوانست فرصت کسب سهمیه را برای خود حفظ کند.

تیم ملی هندبال ایران باید دیدار‌های خود را برای کسب رده پنجم ادامه دهد که تاثیری در وضعیت المپیکی هندبال ایران نخواهد داشت.

هندبال ایران تاکنون موفق به کسب سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار